قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

مهم‌ترین موارد مربوط به کانال های بازار یابی

1. بازدیدهای ارگانیک یا طبیعی

بازدیدهایی که مستقیماً از راه صفحات نتایج موتورهای جستجو اتمام شده باشند و یا افزایش بازدید سایت به صورت رایگان که از طریق کلیک‌های کاربران روی لینک مرتبط به سایت شما در منابع غیرتبلیغاتی صورت گرفته باشند، با عنوان ترافیک طبیعی شناخته می‌شوند. برای مثال اگر کاربری کلمه‌ای را در گوگل جستجو کرده و سایت شما به عنوان نتیجه پیوسته نمایش داده شود و آن کاربر روی لینک سایت شما کلیک کند، شما یک بازدید کاملاً طبیعی اخذ کرده‌اید.


 


2. بازدیدهای ارجاعی

اگر لینک یگانه از صفحات سایت شما به عنوان یک لینک مرجع در یک سایت دیگر پیمان گرفته باشد و کاربران روی آن کلیک کنند یعنی شما یک بازدید طبیعی و به اصطلاح بازدید ارجاعی دریافت کردید. گوگل برای رتبه‌بندی سایت‌ها به بازدیدهای ارگانیک رتبه‌های بهتری می‌دهد چرا که این بازدیدها مستقیماً به خاطر کیفیت محتوای سایت شما چهره گرفته اند.


 


3. بازدیدهای تبلیغات کلیکی (تبلیغات موتورهای جستجو)

بازدیدهای تبلیغات کلیکی یا Pay Per Click و سایر انواع تبلیغات متنی، درست نقطه مقابل بازدیدهای طبیعی هستند. در این حالت ترافیک کسب شده برای سایت شما از راه تبلیغات کلیکی یا تبلیغات مشابه دیگر دریافت شده اند. لازم به گفتن نیست که این تبلیغات و این بازدیدها پولی بوده و شما در ازای مبلغی معین، بازدیدهایی معین گرفتن خواهید کرد.


 




 


4. بازدیدهای تبلیغات تصویری

نوع دیگری از بازدیدهای تبلیغاتی موسوم به تبلیغات تصویری یا Display Traffic نیز هستی دارد که سایت شما را در منابع گوناگون و در شبکه‌های تبلیغاتی مفصل به معرض نمایش قرار می‌دهد. این تبلیغات اگرچه به کارآمدی تبلیغات کلیکی نیستند، اما نکته انحصاری آن‌ها این است که این تبلیغات برای هر قشر و هر گونه کاربری که به سایت‌های حاوی تبلیغ شما مراجعه کرده اند نمایش داده می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.