قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

هر آنچه باید درباره آپدیت می 2019 یا 19H1، ویندوز 10 بدانید

این اولین‌بار است که دو به‌روزرسانی عمده در یک سال (۲۰۱۹) از طرف غول ردموندی ارائه می‌شود؛ درحالی‌که هنوز با ارائه‌ی نسخه نهایی فاصله‌ی نسبتاْ زیادی داریم، به‌لطف پیش‌نمایش‌هایی که برنامه‌ی ویندوزاینسایدر ارائه می‌دهد، می‌توانیم برخی از تغییرات به‌روزرسانی آوریل ۲۰۱۹ را مشاهده کنیم.

اطلاعات: این راهنما ازطریق ویژگی‌ها و تجربه‌ی کار با نسخه‌ی ویندوز اینسایدر به‌روزرسانی و بازنویسی شده است. بااین‌حال، بسته به اینکه چه زمانی در حال خواندن این راهنما هستید ممکن است برخی از ویژگی‌ها و تغییرات حذف یا به آن اضافه شده باشد. همچنین همزمان با ترجمه‌ی این مقاله، زومیت آخرین نسخه از ویندوز ۱۰ پیش‌نمایش اینسایدر را نصب کرده و تغییرات را نیز بررسی می‌کند.

تجربه‌ی جدید ورود به دسکتاپ

ویندوز ۱۰ اثر یا جلوه اکریلیک (در این مقاله از کلمه‌ی اثر به‌دلیل هنری بودن آن استفاده می‌کنیم) را به بخش ورود خود اضافه کرده است. این بخشی از طراحی فلوئنت مایکروسافت در رابط کاربری جدید است. مایکروسافت در این‌باره این‌گونه توضیح می‌دهد:

بافت شفاف این سطح کوتاه (ورود به ویندوز) به شما کمک می‌کند تا با قراردادن کنترل‌‌های عملی سلسله مراتب بصری، درحالی‌که دسترسی به آن‌ها را حفظ می‌کنید، روی وظیفه ورود به سیستم تمرکز کنید.

Windows 10 19H1 Update

اگر تجربه جدید را دوست نداشته باشید، می‌توانید اثر اکریلیک را ازطریق Administrative Templates>System>Logon>Show clear logon background غیرفعال کنید. هر چند که در نسخه‌ی نصبی ما این گزینه حذف شده و می‌توانید از گزینه‌ی Always use Classic Logon استفاده کنید.

منوی شروع یا Start

در منوی استارت شاهد تغییرات زیادی نخواهیم بود. همچنین دکمه‌های Power، Sleep و ShutDown هریک دارای آیکن شده‌اند. گزینه‌ی دیگری همراه‌با آیکن حساب کاربری به منوی استارت اضافه شده است که با کلیک روی آن آیکن‌هایی برای «تغییر تنظیمات حساب»، «قفل» و «خروج» را مشاهده می‌کنید.

Windows 10 19H1 Update

ظاهر منوی استارت نسبت به قبل ساده‌تر شده است و پس از کلیک بسیار پویاتر جهش می‌کند. کاشی‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و زنده‌تر به نظر می‌رسند. علاوه‌بر این، با مشاهده‌ی Task Manager منوی استارت در فرایند جداگانه‌ای به نام StartMenuExperienceHost.exe ظاهر می‌شود که نشان از تغییرات عمده‌ی آن است.

جست‌وجو و کورتانا

به‌روزسانی آوریل ۲۰۱۹ ویندوز ۱۰ موجب جدا شدن «جست‌وجو» و «کورتانا» شد. به این معنی که حالا شما در نوار وظیفه هم آیکن جست‌وجو دارید و هم کورتانا که با کلیک روی هرکدام می‌توانید به‌طور جداگانه از آن‌ها استفاده کنید. علاوه‌بر این در تنظیمات نیز، تنظیمات هردوی آن‌ها به دو صفحه‌ی جداگانه و مستقل منتقل شده است.

Windows 10 19H1 Update

«جست‌وجو» تغییرات زیادی به خود گرفته است. با کلیک روی آن شاهد تب‌هایی همچون All، Apps، Documents و... هستیم. در تب All گزینه‌های Top Apps و Recent Activites را خواهیم دید. Top Apps برنامه‌هایی را نشان می‌دهد که بیشترین استفاده را از آن‌ها داشته‌اید. Recent Activites فعالیت‌های اخیر شما را گزارش می‌کند. البته همه‌ی این گزینه‌ها دارای تم روشن و اثر اکریلیک نیز هستند.


گوگل به تحول نوار ناوبری در اندروید Q فکر می‌‌کند

گوگل در اندروید ۹ سیستم ناوبری جدیدی معرفی کرد که تاحدودی مبتنی‌بر ژست‌های حرکتی بود. بر هیچ‌کس پوشیده نیست که سیستم جدید نتوانست دلِ کاربران را به‌دست آورد؛ از‌این‌رو، بسیاری از افراد دکمه‌های ناوبری قدیمی اندروید را ترجیح دادند. در‌این‌میان، برخی از تولیدکنندگان، مانند سامسونگ، نیز راه‌و‌روش اختصاصی خود را در پیش گرفتند.

اکنون به‌نظر می‌رسد گوگل پیام کاربران را به‌وضوح شنیده و قصد دارد در نسخه‌ی آتی اندروید موسوم به Android Q، نوار ناوبری خود را برای سازگاری هرچه‌بیشتر با گوشی‌های تمام‌صفحه کنونی بازنگری کند. حال اخبار حاکی از این هستند که گوگل به‌سراغ ژست‌هایی حرکتی خواهد رفت که شباهت زیادی به نمونه‌ی به‌کارگرفته‌شده در iOS دارند.

همان‌طورکه در ویدئو بالا مشاهده می‌کنید، در آخرین بیلد اندروید Q نوار سفیدرنگی در پایین صفحه قرار گرفته که با کشیدنِ آن به‌سمت بالا، ما را به‌سمت منو اصلی راهنمایی می‌کند. همچنین، با سوایپ از دو گوشه‌‌ی کناری تصویر، عملکردی مشابه دکمه بازگشت را شاهد هستیم.


قبل از خارج‌کردن درایو USB در ویندوز 10، دیگر لازم نیست آن را Eject کنید

تقریبا تمام افراد فعال در دنیای فناوری به اطرافیانشان تأکید می‌کنند حتما قبل از خارج‌کردن درایو USB، آن را در ویندوز اجکت کنند تا ازاین‌طریق، درایو USBشان آسیب نبیند. بااین‌حالمایکروسافت اخیرا به‌صورت رسمی تأیید کرده کاربران ویندوز ۱۰ دیگر به انجام این کار نیازی ندارند. طبق ادعای ردموندی‌ها، ویندوز ۱۰ قابلیتی به‌نام «حذف سریع» دارد که به‌واسطه‌ی آن به‌شما اجازه می‌دهد هروقت خواستید، درایو USB خود را از رایانه خارج کنید، بدون آنکه مشکلی برایش پیش بیاید. البته این قضیه تا زمانی صدق می‌کند که درحال‌انتقال فایل به آن USB درایو نباشید.

ازاین‌پس در نسخه‌ی ۱۸۰۹ ویندوز ۱۰، قابلیت یادشده به‌طور پیش‌فرض برای تمامی درایوهای USB متصل به رایانه فعال می‌شود. قابلیت حذف سریع اساسا نمی‌گذارد ویندوز به‌طور مداوم در‌حال‌خواندن اطلاعات روی درایو USB باشد تا بتوانید در زمان دلخواه آن را از رایانه جدا کنید.

بد نیست بدانید این قابلیت پیش‌تر در اکتبر و با به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ در آن زمان، به اینسیستم‌عامل اضافه شده بود؛ بنابراین، شاید بسیاری از کاربران خودشان از این موضوع مطلع باشند. افزون‌براین، شاید اقدام اخیر مایکروسافت برای رسانه‌ای‌کردن این موضوع به گسترده‌ترشدن میزان نصب نسخه‌ی ۱۸۰۹ ربط داشته باشد.

SanDisk 1T USB-C flash drive

افزون‌بر این موضوع، یکی از متخصصان مایکروسافت در گفت‌و‌گو با وب‌سایت ورج گفته است که این شرکت از سال‌ها پیش با ویندوز ۷، قابلیت‌های مشابهی روی سیستم‌عامل‌هایش امتحان کرده تا از سوختن درایوهای USB به‌دلیل خارج‌کردن ناگهانی‌ جلوگیری کند.

مایکروسافت چند ماه است که به‌طور ضمنی به قابلیت حذف سریع ویندوز ۱۰ اشاره می‌کند. این شرکت همواره اعلام کرده کاربران الزاما مجبور نیستند درایوهایشان را قبل از جداسازی، اجکت کنند. البته، فراموش نکنید گزینه‌ی Safely Remove Hardware and Eject Media همچنان در ویندوز ۱۰ موجود است و مایکروسافت حداقل فعلا نمی‌خواهد آن را حذف کند. این، یعنی فرایند حذف درایوهای USB با اجکت‌کردن، می‌تواند به یکی از آن داستان‌هایی تبدیل شود که سال‌ها بعد، برای فرزندانتان تعریف می‌کنید.


بهترین ساختار برای پرمالینک چیست؟

همانطور که گفته شد ده تگ مختلف برای ساخت یک لینک یگانه هستی دارد که با اسفتاده ترکیبی از انها می نا پیوندهای بونیک را برپایی کرد. در عمل بسیاری از سایتهای وردپرسی از ساختارهای ذیل بهره می گیرند:

۱-نام پست (%postname%):

مثال: www.yourwebsite.com/big-news

نام پست یگانه از رایج ترین طریق های ساخت پرمالینک برای صاحبان وردپرس است. یکتا از انگیزه ها بکارگیری این طریق به یادماندنی تر بودن پست ها و همینطور اختصار شدن URL است. چنین ساختاری برای وب سایتهایی که یومیه تا چند پست آپدیت می کنند اصلاً جالب نیست چرا که ساخت پیوندهای یکی کار سختی خواهد بود. مثلاً اگر یکبار از عبارت “اخبار-آی فون-۶” استفاده کنید دیگر قادر به بکارگیری آن نخواهید بود.

۲-طبقه بندی + نام پست (/%category%/%postname%):

مثال: www.yourwebsite.com/sports/big-news

بکارگیری طبقه بندی در کناره اسم پست می تواند URL شما را به طور قابل توجهی “سلسله مراتبی” کند و این سوژه را تضمین کند که کاربر خواهد توانست، دسته مقاله را تشخیص دیتا و حتی به مطالب بیشترِ آن دسته، دست یابد. همانطور که پیشتر نیز گفته شد، گوگل دودمان مراتبی شدن URL را راه حلی برای درمان سئو وردپرس به زبان ساده می داند. بعد بیشتر به طبقه بندی ها اهمیت دهید.

۳- تاریخ + اسم پست (%year%/%monthnum%/%day%/%postname%):

مثال: www.yourwebsite.com/2014/05/01/big-news

سایت های با ترافیک بالا در انتشار مطالب، قطعاً دربایستن به ساختار پیچیده تری دارند لغایت بتوانند URL های غیر تکراری ایجاد کنند. محدود کردن نام پست با یک تاریخ روزانه می تواند تضمین کند لغایت هیچگاه، هیچ پستی پرمالینک تکراری نگیرد. تارنما هایی که روزانه حداکثر یک یا دو مقاله در روز منتظر می کنند می توانند روز را فاکتور گرفته و تاریخ را در کران سال و ماه چکیده کنند.

پیشنهاد پارسیشی:
اگر وب سایتی خبری دارید توصیه می شود از ساختار: (%year%/%monthnum%/%day%/%postname%) سهم بگیرید. در واقع اگر سایت خبری شما در روز چند خبر را منتشر می کند، ایبن ساختار بهترین نتیجه را برای سایت شما به تعقیب خواهد داشت. مثال های بین المللی: (mashable.com و engadget.com). چنانچه سایت شما غیر خبری است، با توجه به توضیحات بالا، بکارگیری (%postname%) و یا (%category%/%postname%) بسنده-بسندگی می کند.

پرمالینک فارسی باشد یا انگلیسی؟
متداول است که بسیاری از سایت ها از پرمالینک انگلیسی بهره می برند (مثلا در همین پارسیش!). سابق بر این بکارگیری پرمالینک انگلیسی اقدامی بهینه، برای افزایش سئو محسوب می شد چرا که انگاشت بر این بود که ربات ها با پرمالینک های انگلیسی رابطه بهتری دارند که شاید تفکر راستی بود. ولی امروزه که زبان های مختلف از جمله فارسی به شکل قابل توجه ای در گوگل ساپورت می شود، آیا همین قضیه استوار است؟ بر پای بست، نظر بعضی صاحب نظران سئو وردپرس، موتور جستجوگر گوگل توانایی ترجمه پرمالینک ها به یکدیگر را دارد به این معنا که اگر مثلاً، شما سایت پارسی داشته باشید و از پرمالینک انگلیسی استفاده کنید گوگل با قابلیت ترجمه، تارنما شما را به کاربر نشانه می دهد.

برای مثال بس است “توان در جاوا” را در گوگل سرچ کنید. خواهید رویت که اکثر وب سایتهای نمایش دیتا شده انگلیسی زبان هستند! اگر جمله “توان در جاوا pow” را سرچ کنید، اوضاع بدتر می شود و تمام سایتهای نمایش دیتا شده انگلیسی خواهند بود. بعد این نشان می دهند که گوگل توانایی تبدیل زبانی پرمالینک ها را دارد ولی اینکه اولویت را به کدام می دهد نیز مهم است، مثلاً اگر یک سایت پارسی چنین مطلبی را فرآوری کرده بود، گوگل رتبه بهتری به آن نمی داد؟ قصد از این نمونه ها این است که تذکر دهیم گوگل تونایی ترجمه پرمالینک ها (و حتی مطالب سایت) را دارد و این خاصیت را در کمک به جستجوی بهتر بکار می گیرد.

پس می نا گفت که از عقیده تئوری، اینکه گفته می شود: پرمالینک چه پارسی باشد چه انگلیسی تفاوتی نمی کند احتمالاً درست باشد، اما در عمل این جستار کمی پیچیده تر است. تجربه شخصی! اثر می دهد بکارگیری پرمالینک های پارسی تاثیری مستقیمی در افزایش سئوی یک سایت فارسی دارد. البته پافشاری می کنم اگر سایت شما بازدیدخور زیادی دارد نباید نگران این سوژه باشید. مثلاً سایتی مثل پی سی دانلود اصولاً از هیچ پرمالینک حروفی استفاده نمی کند و مطالب را بر اساس ID، یکی می کند و هیچ نگرانی ای در خصوص پرمالینک ها ندارد.

سئو

۳-تولید محتوای با کیفیت و بهینه سازی المنت های مختلف
سوالی که ابتداً باید به آن استجابت داده شود این است که: چه تاکتیکی بهترین نتیجه در سئو را عامل می شود؟ پاسخ: ایجاد محتوای باکیفیت!

سوال بعدی که احتمالاً خواهید پرسید این است که: محتوای با کیفیت چگونه محتوایی است؟ پاسخ: این اصطلاح اگرچه کمی گنگ و حتی گیج کننده است ولی از چند تقسیم قابل تعریف و تفکیک ساختن می شود که موارد مهم آن به شکل ذیل است:

یونیک و یا احد بودن مطلب: بکارگیری مطالب تکراری به هیچگونه مثمر ثمر نیست. اصولاً گوگل از مطالب تکراری پیشباز نمی کند و حتی شدنی است بواسطه اینکار با شما برخورد کند و وب سایت شما را به قهقرا بکشاند! البته اگر می خواهید نقل قولی از یک مرجع داشته باشید چیزی دیگری است، ولی کپی کردن مطلب چندان شغل پسندیده ای نیست. مطلب نویسی در موضوعات مشترک نباید به این معنا باشد که شما نشان سایرین را به اسم خودتان منتشر کنید. کاربران نیز علاقه چندانی به دید مطالب تکراری در یک سایت ندارند و در صورتی که سایت شما را کپی شغل تشخیص دهند عطایش را به لقایش خواهند بخشید. البته این هم یک قضیه تئوری وار است. در عمل آیا چنین موضوعی صادق است؟ بویژه در ایران که کپی رایت معنا ندارد؟ مختصرا بگویم که عموماً خیر. کپی کردن کار خیلی ها را رونق دیتا و چه ملتی که پشت دروازه این سایتها صف نکشیده اند!
مطالب مفید: اینکه نوشتار شما در چه حدی می تواند چیز جدیدی به کاربران یاد دهد می تواند در تولید یک محتوای مفید کارساز باشد. اینترنت پر است از کاربرانی که به پیگیری یاد دریافت جزئی ترین موارد هستند پس اگر کمر همت را بسته و مطلبی سودمند و درخور آموزش تولید کنید حاصل دست رنج خویش را خواهید گرفت. یک مثال از این مطلب را اینجا خواهید یافت.
اشتراک پذیری: وقتی مطلبی با کیفیت باشد ملت به پیگیری به اشتراک گذاری آن می روند. البته صرفاً بکارگیری مطلب و نوشتار بسنده-بسندگی نمی کند. به کارگیری شوخی ها و یا داستانی کردن نوشتار می تواند سبب ترغیب کاربران به اشتراک گذاری مطلب شود.
قبل از اینکه شروع به نوشتن مطلبی نمایید باید چند سوال را به خود پاسخ دهید:

آیا مطلبی که می خواهم بنویسم، به سایت من و موضوعات آن مربوط می شود؟ آیا کسانی که سایت مرا می شناسند تمایلی به اخذ این اطلاعات جدید دارند؟ اگر پاسخ را نمی دانید و یا در باره آن مطمئن نیستید بهتر است از نوشتن آن مطالب صرف نظر کنید
مطب را برای چه کسی می نویسید؟ برخی بلاگر علاقه دارند لغایت تنها در مورد مطالب باره علاقه خود پست بگذارند! و اهمیتی به آنچه که دیگران اخ دارند بخوانند، ندارند. اگر مطلبتان منحصر به خودتان است و اهمیتی برای کاربران ندارند در مورد آن چیزی ننویسید.
آیا این نوشتار می تواند گره از مشکلات کسی مفتوح کند؟ قطعاً کاربران از مطلبی که آموزشی باشد و چیزی به آموزه های آنها بیفزاید، استقبال خواهند کرد بخصوص اینکه این آموزش دربرگیرنده راه حل هایی برای خلاصی از شر بعضی مشکلات متداول باشد. اگر تشخیص می دهید که مطلبتان در این محدوده قرار دارد می توانید اطمینان داشته باشید که مطلبتان مفید خواهد بود. یک نمونه از این گونه مطالب اینحا آورده شده.
نکته ای که باید همش مد نظرتان باشد این است که هیچ چیز به اندازه یک مقاله تک و ویژه که مفید باشد و البته قابل اشتراک گذاری بودن هم در آن لحاظ شده باشد، کارایی مستقیم بر سئوی شما نمی گذارد. اما آیا تنها نگارش مطالب بسنده-بسندگی می کند؟ قطعاً خیر مواردی دیگر هم هست که باید مطلب شما را خاص تر نماید:

عکس های خاص و یونیک: از عکس هایی در مطلبتان کاربرد کنید که رابطه مستقیمی با مطلب شما داشته باشند لغایت بتوانند در عین اینکه توجه کاربران را به خود معطوف می کنند ارزش به اشتراک گذاری مطلب را نیز بالا ببرند و کاربران را ترغیب به اینکار بکنند. مثلاً اگر کسی بخواهد عکس مطالب شما را به Pinterest اضافه کند لازمه اینکار چیست؟ پاسخ ساده است عکس! پس اگر مطلب فاقد عکس باشد شما گرد از دامنه های پر اهمیت به اشتراک گذاری را از دست دیتا اید. البته دقت داشته باشید که بیان کردیم: یونیک. به این معنا که عکس شما باید مثال جدیدی از تصویر را عرضه نماید و نه اینکه صرفاً کپی باشد. پس اگر نمی توانید عکسی تولید کنید می توانید به سراغ سایت های عرضه کننده عکس مثل stock بروید و عکس های ویژه خویش را به گوگل معرفی نماید. گوگل علاقه خاصی به عکس های جدید و یونیک دارد و آن را در رتبه بندی های  شما لحاظ می کند.
اینفوگرافیک: اگر نمی دانید اینفوگرافیک چیست در یک جمله آن را برای شما تعریف می کنم:
اینفوگرافیک در واقع ارائه خلاصه ای از مطلب در قالب عکس است. مثلاً اگر شمردن جمعیت ایالت های ایران را بر روی نقشه و در مساوی شکل هر ایالت بنویسیم، به ابتدایی ترین شکل ممکن از اینفوگرافی کاربرد کردیم و دید بصری کاربر را در گرفتن اطلاعات سهیم کرده ایم. اینفوگرافیک یکی از بهترین گذرگاه حل های انتقال اطلاعات به سایرین است که در عین اشتراک پذیری می تواند با تولید یک عکس یکتا و یونیک به رتبه بندی بهتر سایت شما کمک کند و حتی کاربران ترغیب به اشتراک گذاری کند.

ویدئوهای با کیفیت و پادکست های آموزنده: احتمالاً باورداشت نکنید ولی محتواهای ویدئویی و شنیداری در سال های پسین به یک شاخص اصلی در ارزش گذاری محتوا از طرف گوگل بدل شده است. این محتواها این پیام را به گوگل می رساند که محتوای من کاملاً اختصاصی است.
اشتراک پذیری فقط به معنای Share کردن مطالب در شبکه های اجتماعی نیست. برخی مواقع اوقال تولید یک کتابچه الکترونیکی و یا همان پادکست اختصاصی سب می شود تا لینک های مطالب شما در سایت های سایر نیز به اشتراک گذاشته شود . سبب گسترش نام سایت شما گردد.

در همه اگر بخواهیم خلاصه ای از این دسته تعبیه کنیم، می توانیم بگوییم: مطالب با کیفیت و یونیک که با قصد مفید بودن تولید شوند و ارزش اشتراک پذیری خویش را به اثبات برساند می تواند تاثیری چشمگیری بر روی رنک سایت شما داشته باشد. پس می توان گوگل=مطالب یکتا و اختصاصی دانست.

آیا کاربران به سایت شما وارده شده، و سریعاً آن را ترک می کنند؟ آیا آنها مطالب شما را توییت می کنند و یا در شبکه های اجتماعی منتسب به شما پرکار هستند؟ اگر چنین است: چه تعداد از کاربران به طور میانگین اینکار را اتمام می دهند؟ آیا کاربران وارد شده به سایت شما در بخش های دیگر سایت نیز پخش شده و مطالب سایر را نیز مطالعه می کنند؟ آیا سایت های همرده و مشابه، شما را لینک می کنند؟

پلیس نیویورک برای تشخیص جرائم مشابه از سیستم نرم‌افزاری استفاده می‌کند

پلیس نیویورک

پلیس نیویورک اعلام کرده که برای تشخیص جرائم مشابه به بهره‌گیری از یک سیستم نرم‌افزاری جدید تحت عنوان Patternizr روی آورده است؛ این سیستم می‌تواند با بررسی صدها هزار پرونده مختلف، الگوها یا جرائم مشابه را تشخیص بدهد.

در این گزارش واشنگتن‌تایمز آمده که این سیستم توسط متخصصین اداره پلیس نیویورک توسعه یافته است. پیش از این، پلیس‌ها برای این کار باید شخصاً پرونده‌های مختلف را بررسی می‌کردند. البته کارکرد این سیستم قرار نیست مانند فیلم گزارش اقلیت، جرائم رخ نداده را پیش‌بینی کند. بلکه کارآگاهان با بهره‌گیری از این سیستم ساده‌تر از گذشته می‌توانند حجم بیشتری از پرونده‌ها را با دقت بالاتری بررسی کنند.

پلیس نیویورک می‌گوید آن‌ها از سال ۲۰۱۶ از این سیستم استفاده می‌کنند. به گفته مسئول بخش تحلیل داده اداره پلیس، آن‌ها برای توسعه این سیستم دو سال وقت صرف کرده‌اند و این اداره نخستین اداره پلیس در آمریکا است که از این سیستم بهره می‌برد.

این مقام ارشد خاطرنشان کرده که آن‌ها برای آموزش این سیستم، از الگوهای شناخته شده در ۱۰ سال گذشته استفاده کرده‌اند و در آزمایش‌های مختلف هم عملکرد خوبی داشته است. در گزارش واشنگتن‌تایمز آمده که برای جلوگیری از تبعیض‌های نژادی، این سیستم نژاد متهمان را در نظر نمی‌گیرد. در نهایت چنین سیستمی از آنجایی که به پلیس‌ها اجازه می‌دهد  جرائم صورت گرفته در دیگر مناطق نیویورک را به‌راحتی مورد بررسی قرار دهند، می‌تواند عملکرد این افراد را برای حل جرائم بهبود ببخشد.

منبع: The Verge