قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

در این میان ایوان بلس یکی از منابع اطلاعاتی معتبر معتقد است از تاریخ عرضه آیفون در خرده‌فروشی‌ها مطمئن است. او این تاریخ را ۲۶ شهریورماه اعلام کرده. به این ترتیب بلس معتقد است رویداد معرفی هم پیش از این تاریخ برگزار می‌شود. ابهامات در زمینه تاریخ معرفی و عرضه این گوشی زیاد شده است. برخی معتقدند تاریخ معرفی که به احتمال زیاد در ماه شهریور هم خواهد بود در یک روز جمعه برگزار می‌شود. چون روزهای جمعه از نظر سابقه تاریخی روزهایی بوده‌اند که برخی از آخرین مدل‌های آیفون در آن رونمایی شده‌اند.

منبع

به گزارش مهر، «شیومی» شرکت سازنده گوشی هوشمند از محصول رده بالا و مدل پیشرفته گوشی Redmi Note ۳ تحت عنوان  Redmi Note ۴ رونمایی کرد.

این گوشی جدید دارای صفحه نمایشگر ۵.۵ اینچی به همراه طراحی بدنه فلزی است.

لبه های  Redmi Note ۴ خمیده و به لحاظ نرم افزاری از ویژگی های متفاوتی نسبت به نمونه Note ۳ برخوردار است.

پردازشگر Redmi Note ۳ از نوع Qualcomm اسنپدراگون ۶۵۰ است در حالیکه شرکت «شیومی» در محصول جدید خود از پردازشگر ۱۰ هسته ای Helios X۲۰ که عملکرد و سرعت آن را به طرز قابل توجهی افزایش می دهد، استفاده کرده است.

باتری Redmi Note ۴ دارای قدرت ۴۱۰۰ میلی آمپری و دوربین پشت آن ۱۳ مگاپیکسل است. این گوشی جدید آخرین نسخه آندروید MIUI ۸ را پشتبانی می کند.

منبع

روز گذشته تعدادی تصویر رندرشده جدید هم از این دستگاه به بیرون درز کردند که مانند تصاویر پیشین یک گوشی فلزی را نشان می‌دادند که دوربین دوتایی دارد. همچنین حسگر اثرانگشت در پشت گوشی هم مانند تصاویر قبلی به چشم می‌خورند.


انتظار داریم که گوشی ال‌جی V20 یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ داشته باشد. یک صفحه‌نمایش دوم با قابلیت همیشه روشن بالای صفحه نمایش اصلی قرار دارد. درون گوشی هم یک تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ به کار رفته که یک پردازنده مرکزی ۴ هسته‌ای با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز دارد.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,ال‌جی

 

پردازنده گرافیکی گوشی Adreno 530 است و ۴ گیگابایت RAM در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از ویژگی‌های دیگر این گوشی هوشمند است. حافظه گوشی را می‌توان تا حد یک کارت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی علاوه بر حافظه اصلی ارتقا داد.


یک دوربین دوتایی ۲۱ مگاپیکسلی هم در این گوشی به کار گرفته شده. ال‌جی V20 دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. این گوشی اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که اندروید ۷٫۰ نوقا به شکل پیش‌فرض روی آن نصب شده است.

منبع

پس از اینکه شرکت گوگل اندروید ۷٫۰ را منتشر کرد، شرکت HTC هم اعلام کرد که این بروزرسان جدید سیستم عامل اندروید را بزودی برای گوشی‌های خودش عرضه می‌کند.

 

براساس اطلاعات منتشر شده، اندروید نوقا در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ یا همان پاییز امسال برای گوشی‌ HTC 10 و پس از آن هم برای گوشی‌های M9 و One A9 منتشر خواهد شد.


شرکت HTC اعلام کرد که در ابتدا نسخه‌های آنلاک یا غیر قراردادی این تلفن همراه هوشمند به اندروید جدید بروزرسانی می‌شود و مدل‌های قرار دادی با توجه به زمانی که اپراتورها در نظر می‌گیرند، بروزرسانی می‌شوند.

البته شرکت HTC چند ماه پیش گفته بود که گوشی‌های HTC 10، One M9 و One A9 را به اندروید جدید بروزرسانی می‌کند و خوشحالیم که این شرکت همچنان به گفته‌ی خودش عمل می‌کند. البته شرکت سونی هم دیروز لیست آن دسته از گوشی‌هایش که به اندروید جدید ارتقا پیدا می‌کنند را هم منتشر کرده بود. اندروید ۷٫۰ نوقا در حال حاضر برای گوشی‌های نکسوس عرضه شده و قابلیت‌های جدید بسیار زیادی به آن اضافه شده است.

منبع

به گزارش مهر، محققان دانشگاه «ام آی تی» آمریکا، روشی را ابداع کرده اند که با قرار دادن قطعات گوشی همراه در داخل یک محفظه می توان آن را بدون نیاز به نیروی انسانی مونتاژ کرد. 

در این شیوه محققان محفظه گردانی را تعبیه کرده اند که با قرار گرفتن ۶ قطعه سخت افزاری در داخل آن و ایجاد نیروی مغناطیسی، قطعات به یکدیگر متصل می شوند و بعد از چند لحظه دو گوشی به سرعت مونتاژ می شوند. 

محققان «آم آی تی» بر این باور هستند که روش آنها برای مونتاژ گوشی، ساده است و نکته آن در سرعت محفظه است. یعنی اگر سرعت بسیار بالا باشد موجب شکست شدن قطعات و اگر سرعت دستگاه خیلی آهسته باشد، قطعات به یکدیگر مونتاژ نمی شوند.

این قطعات سخت افزاری در حال حاضر به گونه ای طراحی شده اند که فقط مناسب یک سری اجزاء خاص برای مونتاژ شدن هستند.

منبع