قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

اخبار خودرو

هیوندای النترا GT N Line هاچ بک در نمایشگاه اتومبیل دیترویت 2019 رونمایی شد. کمپانی هیوندای دودمان جدید هاچ‌بک جمع‌وجور خود را با طراحی و امکانات جدید به نمایش گذاشت.

با پروا به اینکه خودروهای هیوندای i30 N Line و هیوندای النترا در سال گذشته در بازارهای اروپایی و آمریکایی معرفی شدند می‌توانیم بگوییم هیوندای الانترا GT N Line از لحاظ فنی در سال 2018 رونمایی شده است. این کمپانی کره‌ای برای مدل 2019 هیوندای النترا تغییراتی را اعمال کرده است؛ برای مثال تریم GT اسپورت حذف شده و به جای آن GT N Line پیمان خواهد گرفت. شرکت هیوندای محصول جدید خود یعنی هیوندای النترا جی تی ان لاین را در نمایشگاه اتومبیل دیترویت 2019 رونمایی کرده است که در پیوستگی با مشخصات و امکانات آن آشنا می‌شویم.


طراحی هیوندای النترا GT N Line

هیوندای النترا GT N Line نسبت به نسخه‌های پیشین از طراحی جذاب‌تری برخوردار بوده و با داشتن قیمتی پسندیده به بودجه مشتری هم توجه ویژه‌ای داشته است. به طور کلی هیوندای النترا GT N Line نسبت به مدل‌های اسبق از ظاهر تجدید نظر شده، اجازه بازطراحی شده، تنظیمات شوک‌ها و دسته‌موتورهای سفت‌تر بهره می‌برد. این هاچ بک 5 در از فضای کابین جمع‌وجوری نیز برخوردار است. شرکت هیوندای لاستیک میشلین PS4 را به جای مدل‌های هانکوک در این خودرو در عقیده گرفته و شعاع میله‌ی پایدارکننده نیز نسبت به مدل‌های قبلی تغییر یافته است.

در نگاه اول به خودرو هیوندای النترا GT N Line گواه تغییر این اتومبیل نسبت به مدل‌های اسبق خواهید بود. طراحان برای کابین اتومبیل امکاناتی چون فرمان با برند N Line و پره‌های متالیک، دوخت‌های قرمز، صندلی‌ها و اهرم جایگزینی دنده‌ N Line در نظر گرفته‌اند. هیوندای النترا GT Sport نخستین خودرو خانواده N Line در کشور آمریکا است و در بازارهای جهانی در کناره خانواده‌‌های ولوستر، i30 و i30 فست بک N Line پیمان می‌گیرد.

هیوندای النترا GT N Line هاچ بک رونمایی شد

مشخصات فنی و قیمت

محصول جدید هیوندای به موتور 1.6 لیتری توربو و گیربکس 6 سرعته دستی استاندارد یا 7 سرعته دو کلاچه اتوماتیک سفارشی مجهز است. پیشرانه این خودرو قدرتی معادل 201 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتن‌متر تولید می‌کند. کمپانی هیوندای فروش مدل دنده دستی این خودرو را با قیمت 23 هزار و 300 دلار آغاز می‌کند و مشتریان برای خرید مدل خودکار آن باید نزدیک 24 هزار و 400 دلار پرداخت کنند. کمپانی هیوندای برای این خودرو سانروف پانورامیک و صندلی‌های چرمی را نیز ارائه می‌کند. برای مطالب بیشتر درباره ی خودرو به وب سایت ایرانی رنت مراجعه کنید.نسخه پایه هیوندای النترا GT با بها 20 هزار و 450 دلار به فروش می‌رسد.

النترا

پیش از اینکه شرکت کیا در نمایشگاه SEMA 2018 از مدل 2018 خودروی فورته GT رونمایی کند، ما از طراحی و ویژگی‌های آن آگاهی داشتیم چرا که در گذشته این شرکت کره‌ای از خودروی K3 GT برای بازار کره جنوبی رونمایی کرده بود. در حالی که چشمداشت عرضه خودروی K3 GT را در بازار ایالات متحده آمریکا نداریم، فورته GT در این مملکت به فروش می‌رسد.



به تازگی رقیب هموطن این کمپانی، شرکت هیوندا النترای  از خودروی جدیدی رونمایی کرده است. در واقعیت این برند کره‌ای تریم جدید خودروی النترا را در معرض رویت عموم قرار داده است. در گذشته گواه معرفی تریم پایه نسل جدید هیوندای النترا بودیم؛ با این حال به تازگی تریم اسپرت این اتومبیل معرفی شده است. این اتومبیل در گذشته نه چندان دور برای بازار کره جنوبی معرفی شده بود.




این خودرو در کشور کره جنوبی با نام آوانته به فروش می‌رسد، با پروا به این سوژه خودروی هیوندای النترا اسپرت تفاوتی با هیوندای آوانته اسپرت ندارد.در وب سایت ایرانی رنت درباره ی  هیوندای النترا اسپرت در سنجش با تریم پایه خود از طراحی اسپرت‌تری سهم می‌برد. این اتومبیل مثل فورته GT و نسل ماضی خود، به یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژر مجهز شده است. این موتور قدرتی برابر با 201 اسب بخار و گشتاوری برابر با 264 نیوتون متر را در گزین کردن راننده قرار می‌دهد. توان تولیدی این موتور به وسیله یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا یک گیربکس 7 سرعته خودکار به چرخ‌های جلوی این خودروی کره‌ای منتقل می‌شود.



بر بنیاد تصاویری که از فضای درونی این خودرو منتشر شده، هیوندای النترا اسپرت در سنجش با نمونه استاندارد خویش از طراحی اسپرت‌تری سهم می‌برد. هیوندای برای کابین این اتومبیل رنگ‌های مشکی و قرمز را در نظر گرفته است. انتظار می‌رود این اتومبیل در مقایسه با کره جنوبی، در ایالات متحده آمریکا با تجهیزات استاندارد بیشتری به فروش برسد. این اتومبیل از طراحی زیبایی بهره می‌برد؛ با این حال نمی‌توان آن را یک خودروی اسپرت دانست. در حال آماده قیمت این اتومبیل به صورت رسمی اعلام نشده است. به شایستن بسیار دودمان جدید هیوندای النترا اسپرت با قیمتی کم و بیش به 23 هزار دلار به فروش برسد.

هیوندا

هم‌زمان با عرضه هیوندای النترا جدید که پرتو GT را نیز به گردن آویخته، هیجان وجودمان را فرا گرفت. این خودروی هاچ‌بک با ورید و ریشه‌ای اروپایی، به تجربه‌ای متمایز از گونه سدان اشاره دارد. با اینکه مدل سدان از شرق و کره جنوبی به گیتی و اهلش درود می‌فرستد ولی النترا GT به‌مانند دودمان قبلی خود ساخته و پرداخته اصحاب اروپایی هیوندای است؛ با این هستی النترا GT را نباید به مثابه فولکس واگن گلف در جامه هیوندای قلمداد نمود.








نمونه مورد بررسی از گونه النترا GT sport بوده و قادر به جای دادن 201 اسب وحشی در قلب تپنده 2 لیتری توربوی خویش است. نسخه معمولی کمی بی‌روح‌تر است و پیشرانه 2 لیتری آن معادل 161 اسب بخار قدرت داشته که در مشایعت با هم تیمی خود یعنی گیربکس شش سرعته اتوماتیک، جایی در میانه جدول عملکرد را به خود اختصاص می‌دهند. موعد لازم برای رکورد 0 الی 96km/h این مدل برابر با 8 ثانیه است. جنبش اتومبیل تو پیچ‌ها الی مرز زیادی با استوار و قابل پیش‌بینی است.

بر روی سیستم تعلیق اصلاحات آن‌چنانی چهره نگرفته و با گزینش حالت رانندگی اسپرت نیز بیشتر پیشرانه تحت تأثیر قرار می‌گیرد. جعبه‌دنده تیزتر به به اتفاق عملکرد سیستم گاز، برخلاف دیگر وجنات آرام این خودرو خوشایندتر به عقیده می‌آیند. پیشرانه چهار سیلندر این اتومبیل در سرعت‌های پایین‌تر عملکردی آرام و پاسخگویی مؤثری دارد ولی در سرعت‌های بالا، کمی عصبانی و بدخلق به عقیده خواهد رسید که این حالت در چگونگی اسپرت و یا هنگامی‌که راننده شتاب دارد، اغلب نمود خواهد داشت.


با این هستی النترا کماکان محبوب دلهاست، سواری آن در بزرگراه راحت و مهار شده است؛ کابین آن حتی ساکت‌تر از مزدا 3 است ولی در قیاس با هوندا سیویک، کمی زمخت‌تر است. مصرف سوخت النترا در بزرگراه به حدود 6 لیتر بر صد کیلومتر می‌رسد که در مقایسه با احصاء رسمی کمی بهتر است. درجه‌بندی کابین با پروا به مواد باکیفیت و نرم باره بهره‌گیری در پنل درب‌ها، در سطح فوقانی قرار دارد. آسایش صندلی‌های جلو نیز بسیار درخشان است.


همچنین یک صفحه نمایشگر از متوسط داشبورد به سمت بالا رشد کرده که با چندین دکمه میانبر برای دسترسی به منوهای کلیدی احاطه شده است و بهتر است که به این شیوه طراحی چندان ایراد نگیریم.




فضای ویژه بار در پشت صندلی‌های عقب حجمی برابر 708 لیتر را در پسندیدن می‌گذارد که با خواباندن صندلی‌ها این حجم از فضا لغایت 850 لیتر قابل اشاعه خواهد بود که در مقایسه با سایر رقبا ارقام مناسبی به عقیده می‌رسند.
برای یک چنین خودرویی، النترا GT نما جذابی دارد، به‌ویژه با نگاه به هر دو جناح آن جزییاتی خوش‌تراش چشم‌ها را نوازش می‌دهند که خونگرمی کلی آن انسان را به یاد فولکس گلف می‌اندازد.







لیست ساز و برگ استاندارد این اتومبیل نیز جذاب به عقیده می‌رسد و جزییات آن عبارت است از: رینگ‌های 17 اینچی آلومینیومی، دیلایت LED، صفحه نمایشگر لمسی 8 اینچی به به اتفاق اپل کارپلی و اندرویداتو، آینه‌های جانبی گرم شونده، نمایشگر 3.5 اینچی اطلاعات واقع در صفحه کیلومترشمار، چراغ‌های جلوی هیوندای النترا  خودکار و پیوست بلوتوث.
خودروی باره بررسی در این نوشتار از گیربکس اتوماتیک به ارزش 1000 دلار و کف‌پوش مات با بهای 125 دلار سهم می‌برد که بها کلی آن را به مبلغ 21,360 دلار افزایش می‌دهد.



هیوندای النترا GT مدل 2018

در نسخه پایه این خودرو آن‌چنان خبری از سیستم‌های ایمنی سطح بالا که در عموم رقبا یافت می‌شوند، نیست. فناوری نقاط کور جزئی از پکیج سفارشی 1800 دلاری است که شامل موارد پایین است:
صندلی‌های جلو مجهز به گرم‌کن، غربیلک دستور چرم پیچ شده به همراه شیفتر تعویض دنده، صندلی‌های تنظیم شونده برقی، مهار دوگانه سیستم تهویه، کلید مجاورتی به همراه دکمه استارت و یک نمایشگر رنگی بزرگتر در قسمت صفحه کیلومترشمار.
بسته فناورانه 4300 دلاری نیز سامانه ارتباطی بلولینک هیوندای، ترمز دستی الکترونیکی، روکش چرمی فضای کابین و صندلی‌ها، چراغ‌های LED جلویی، مسیریاب، صندلی‌های جلو مجهز به تهویه، سیستم صوتی پریمیوم و موارد سایر را به النترا GT اضافه می‌نماید. در ضمن فناوری‌های ایمنی نظیر سیستم هشدار انحراف و از مسیر، آگاهانیدن تصادف از جلو، نگهدارنده در مسیر سر راست و ترمز خودکار اضطراری نیز در این اتومبیل به‌صورت سفارشی قابل راه‌اندازی خواهند بود به‌شرط آن‌که برای مدل اسپرت فول امکانات این اتومبیل مبلغی در حدود 30 هزار دلار هزینه نمایید. صرف چنین مبلغی برای النترا GT در مقایسه با دیگر رقبا نظیر هوندا سیویک هاچ‌بک، سوبارو ایمپرزا هاچ‌بک و تویوتا کرولای iM با امکانات ایمنی مشابه، چندان مقرون‌به‌صرفه نیست. ادامه ی در وب سایت ایرانی رنت دنبال کنید
به‌طورکلی، منهای زمینه ساز و برگ ایمنی که مدل پایه این خودرو فاقد آنهاست، هیوندای مورد بحث یک خودرو سازگار و پسندیده است.