قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

کاربردی بودن هدایای تبلیغاتی

وقتی به ملت هدایای تبلیغاتی می‌دهید، درواقع دارید به آنها هدیه می‌دهید. انتخاب آگاهانه و با دقت هدایای تبلیغاتی می‌توانید در بلند مدت به هوده شما باشد. یک کالای قابل کاربرد با عمر طولانی، بارها و بارها مورد بهره‌گیری قرار می‌گیرد و دائم جلوی چشم گیرنده و خویشان او قرار دارد، از سوی دیگر یک فرآورده منحصر به فرد و ویژه نیز به سرعت توجه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند. به این ترتیب همان حس رضایت اولیه آنها هنگام گرفتن کردن هدیه تبلیغاتی شما، لغایت مدت‌ها ادامه خواهد داشت. مانند ساعت دیواری تبلیغاتی ، پیکان مموری تبلیغاتی ، تقویم تبلیغاتی و ... 

هدیه دادن یک گونه هنر است. الزاما شغل سختی نیست، ولی به کمی توجه و فکر احتیاج دارد. بهترین هدیه (فرقی نمی‌کند که یک فرد می‌خواهد آن هدیه را بدهد یا یک برند) باید تعادل کاملی وسط کاربرد، سخیف و معنا باشد. اثناء برگزیدن یک هدیه تبلیغاتی مناسب، این موارد را در ذهن داشته باشید.

کاربردی بودن
همیشه باید خودتان را بپرسید که هدیه‌تان چطور می‌تواند مورد بهره‌گیری پیمان بگیرد. گرچه اکثرا ممکن است به دلایل احساساتی دست روی برخی اجناس بگذاریم، اما بهترین هدیه تبلیغاتی کالای است که باره کاربرد قرار می‌گیرد. اکثر ملت از کالاهایی استفاده می‌کنند که حیات آنها را ساده‌تر کرده و یک عملکرد مهم را سپریدن می‌دهد.

از محصولات آشپزخانه با کیفیت کم و بیش هر روز استفاده می‌شود. کیف‌های بزرگ برای بردن و آوردن لپ تاپ و ابزارها جانبی به محل پیشه بسیار مناسب هستند. یک زوج عینک آفتابی شیک در تابستان، هر روز بر روی چشم‌های گیرنده‌اش خواهد نشست.

سبک
بر هیچ کش پوشیده نیست که مردم برادر دارند لباس‌ها و لوازم جانبی قشنگ و مد روز داشته باشند. بهترین هدایا تبلیغاتی بیشتر با مد قبل می‌روند و برخی مواقع حتی از مد جلو می‌زنند. همه ما از داشتن لباس‌های مد روز و گجت‌های جدید لذت می‌بریم. بهترین هدایای تبلیغاتی از ظاهر نکویی برخوردارند و متناسب با سخیف حیات پرسرعت مخاطب خویش طراحی شده‌‌اند.

معنا
هنگامی که یک هدیه تبلیغاتی را انتخاب می‌کنید، می خواهید معنایی داشته باشد. هدایای تبلیغاتی اغلب به عنوان خاطره کاربرد می‌شوند. این محصولات با هر بار استفاده، یادآور خاطرات نکویی از رویدادها و جشن‌هایی لذت‌بخش هستند که در آنها هدیه داده شده‌اند.

موضوع این است که کالایی برگزیدن شود که در کنار بیان روح و سبک کمپانی شما، آن فراخور را نیز به نکویی به یاد آورد. با وجود طیف باورداشت نکردنی هدایای تبلیغاتی، می‌توانید گزینه‌های بسیار هیجان‌انگیزی پیدا کنید.

تنوع بی اندازه است، اما می‌تواند زیاد از کران هم باشد. بسیاری از صاحبان کسب و کار، آگاهانه چند هدیه تبلیغاتی اصلی را انتخاب می کنند که می‌دانند موثر یا باب طبع عموم هستند. این یک استراتژی جامع است، ولی هدایای تبلغاتی هیجان‌انگیزتر می توانند تاثیر اکثریت داشته باشند. هرچه مخاطبان خود را بهتر بشناسید، راحت‌تر می‌توانید یک هدیه تبلیغاتی بی همتا برگزیدن کنید که نیازهای آنها را برآورده کرده و با سبک زندگی آنها مطابقت داشته باشد. اگر از این چالش را سربلند خارج بیایید، یک تصویر ماندگار از خویش خواهید ساخت.

لباس سفارشی برای تقویت استراتژی بازاریابی
پوشاک احد از بهترین هدایا تبلیغاتی است؛ محصولی که اغلب برای تبلیغات شرکت‌ها، برندها یا افزایش مشارکت کارکنان کاربرد می‌شود.مجموعه اسکار طیف‌ گسترده‌ای از انواع لباس‌ها برای همه نیازهای کسب و کار ارائه می‌دهد.

مجموعه گسترده لباس‌های شغل ما، یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی  شرکتی است. از برندهای بزرگواری گرفته تا شرکت‌های کوچکی فرآوری کننده لباس‌های کلاسیک که هرگز از مد نمی‌افتند. ما احتیاج شما را می‌دانیم و شما را برای آن آماده می‌کنیم؛ چه به پیگیری یک پیراهن رسمی یک شکل برای یک کنفرانس مطبوعاتی هستید، یا یک تی‌شرت برای دورهمی‌های کاری، تیم اسکارآماده است الی در انتخاب بهترین گزینه شما را یاری کند.

برای کارکنانی که احتیاج به لباس‌های شغل با دوام‌تری دارند، لباس‌های شغل با کیفیتی با مارک‌هایی که می‌شناسید و به آنها اعتماد دارید.

تیم حرفهای اسکار با محصولات گرافیکی مترقی و تخصص حرفه‌ای خود، گرد از بهترین و ارزان‌ترین مجموعه‌های پوشاک را به عنوان هدایای تبلیغاتی فراهم می‌کند. ما تصویر، لوگو و برند شرکت شما را به بهترین شکل شدنی ارائه می‌دهیم.

از ۱۴ دسامبر می‌توان آیمک پرو اپل را با قیمت ۴۹۹۹ دلار خریداری کرد

اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان امسال خود از رایانه‌ی مکی رونمایی کرد که قدرت‌مند‌ترین نسخه در میان برادران خود است. این دستگاه که دارای برچسب قیمت ۴۹۹۹ دلاری است، از مشخصات حرفه‌ای همچون،‌ ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۴ ترابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد. سخت‌افزاری که اپل برای رایانه‌ی آل‌این‌وان خود در نظر گرفته است، قشر حرفه‌ای را هدف قرار داده که از رایانه‌ی خود برای انجام محاسبات سنگینی مانند پردازش و مدل‌سازی طرح‌های سه‌بعدی و ویرایش ویدیو‌های 4K‌ استفاده می‌کنند.

مانند همیشه، اپل برای معرفی ویژگی‌های دستگاه‌ جدید خود، تعدادی از آیمک پرو‌ها را در اختیار اصحاب رسانه قرار داده است تا نگاهی نزدیک به عملکرد این دستگاه داشته باشند. شما می‌توانید اولین نگاه نزدیک به آیمک پرو را پایین مشاهده کنید.

ونسان لفوره که عکاسی معتبر است، درباره‌ی نسخه‌ی ۱۰ هسته‌ای این دستگاه که در دسترس او قرار داشته، می‌گوید:

من مجموعه‌ای از نتایج ثابت را دریافتم. سرعت دستگاه (نسبت به آیمک و مک‌بوک پرو ۱۵ اینچی فعلی‌ام) تا ۲ یا ۳ برابر افزایش یافته است که جهشی قابل‌ توجه است.

باید توجه داشت که مبلغ ۴۹۹۹ دلار تنها برای نسخه‌ی پایه آیمک پرو است که دارای مشخصات سخت‌افزاری پایین‌تری است. برای نمونه، حافظه‌ی رم نسخه‌ پایه ۳۲ گیگابایت است و پردازنده‌ی این نسخه از ۸ هسته‌ی پردازشی بهره می‌برد؛ این در حالی است که نسخه‌ی بالارده آیمک پرو از حافظه‌ی رم ۱۲۸ گیگابایتی، ۴ ترابایت فضای ذخیره‌ی‌سازی و ۱۸ هسته‌ی پردازشی بهره می‌برد که به فراخور آن، قدرتی به‌مراتب بالاتری ارائه می‌کند.

آی مک پرو اپل

اپل با عرضه‌ی آیمک پرو، حرکت هوشمندی برای از دست ندادن مخاطبان خود انجام داد. پس از موفقیت‌ محصولات سرفیس و معرفی رایانه‌ی آل‌این‌وان سرفیس‌استودیو که تجربه‌ای ناب و منحصر‌به‌فرد به خالقان محتوا ارائه می‌کند، حضور نسخه‌ی قدرت‌مند آیمک مطمئناً برای عشاق سیستم‌عامل مک‌او‌اس بسیار باارزش خواهد بود.

با معرفی آیمک‌ پرو، اپل برای اولین‌ بار از محتوای واقعیت‌ مجازی در رایانه‌های مک میزبانی می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد که دسته‌بندی‌های جدید محتوا برای کوپرتینویی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. مدیران این شرکت خواهان این هستند که اپل به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی در عرصه‌ی خلق آثار واقعیت‌ مجازی ظاهر شود و این موضوع را می‌توان به‌وضوح در معرفی آیمک جدید این شرکت ملاحظه کرد.


عملکرد خارق‌العاده نسخه‌ی ۱۰ هسته‌‌ای آی مک پرو در انجام وظایف فشرده

همان‌طور که در جریان قرار دارید، اپل دیروز در خبری اعلام کرد که آی‌مک‌‌ پرو‌ از ۱۴ دسامبر با قیمت پایه ۴۹۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. به‌مانند همیشه، اپل برای نمایش ویژگی‌های برجسته‌ی محصول جدید خود، تعدادی آی‌مک‌ پرو‌ در اختیار اصحاب‌ رسانه و یوتیوبرهای مطرح قرار داده است. حال در نخستین نتایج عملکرد نسخه‌ی ۱۰ هسته‌ای آی‌مک‌ پرو، همه‌چیز خبر از پیشرفت قابل‌ توجه در انجام وظایف سنگین می‌دهد. این مدل از پردازنده‌ای با فرکانس کاری ۳ گیگاهرتز، ۱۲۸ گیگابیت حافظه‌ی رم و ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی برخوردار است. همچنین در بخش گرافیکی از تراشه‌ی وگا ۶۴ استفاده شده است.

در اولین تست، از آی‌مک‌ پرو برای محاسبه یک مطالعه‌ی داینامیکی سیال استفاده شد که توانست در مدت ۱۲۸ ثانیه پردازش را تکمیل کند؛ این زمان برای مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ با فرکانس کاری ۲.۶ گیگاهرتز و مک‌ پرو ۲۰۱۳ با فرکانس کاری ۳.۵ گیگاهرتز، به‌ترتیب ۱۷۵ و ۲۰۹ ثانیه به‌ طول انجامید.

بنچمارک آیمک پرو

هنگامی که برای بررسی عملکرد آی‌مک‌ پرو در پردازش چندهسته‌ای آزمایش گرفته شد، شرایط حتی بهتر از قبل بود. در برنامه‌ی Xcode که برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌های آی‌اواس، مک‌او‌اس، تی‌وی‌اواس و واچ‌او‌اس از آن استفاده می‌شود، زمان کامپایل کدها به‌طرز مشهودی با کاهش مواجه شد. برای نمونه، اپلیکیشنی با ۲۰ تا ۳۰ هزار خط کد، نسبت به مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ و مک‌ پرو ۲۰۱۳ با کاهش ۳۰ تا ۶۰ درصدی در زمان کامپایل و اجرای کد روبه‌رو شد.

بر اساس گفته‌ی کارشناسان، کرنل‌ سیستم‌عامل مک که شامل کتابخانه‌های ریاضی می‌شود، برای انجام محاسبات ریاضی بهینه شده است.

عکاسی و ویرایش ویدیو

اپل برای بررسی قدرت آی‌مک‌ پرو‌ی جدید، یک دستگاه از آن را در اختیار ونسان لفورت، عکاس و فیلم‌بردار مطرح قرار داده است.

در اولین تست، ویدیویی 4K با فرمت H.264 در نرم‌افزار Final Cut Pro X پردازش شد. آی‌مک پرو توانست این پردازش را در زمان ۷ دقیقه و ۵۶ ثانیه تکمیل کند؛ این در حالی است که نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی آی‌مک 5K این کار را در زمان ۱۵ دقیقه و ۴۷ ثانیه تکمیل کرد.

با نگاهی به آمار بالا، همه‌چیز خبر از یک پیشرفت اساسی می‌دهد. با این وجود، تست‌های بالا از آی‌مک پرو میان‌رده که از پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای بهره‌ می‌برد، گرفته شده است. مسلماً نتایج روی نسخه‌ی ۱۸ هسته‌ای بسیار بالاتر از نتایج فعلی است.

در پایان بد نیست به سرعت خواندن و نوشتن دیسک آی‌مک‌ پرو اشاره کنیم. بر طبق بررسی انجام‌شده، آی‌مک‌پرو توانست با سرعت ۲۹۹۶ مگابایت در ثانیه اقدام به نوشتن کند؛ این زمان برای خواندن به ۱۴۵۰ مگابایت در ثانیه می‌رسد.

ارتقاء حافظه‌ رم آی مک پرو توسط اپل و سرویس دهندگان مجاز انجام می‌شود

کاربران نسخه‌ی استاندارد ۲۷ اینچی آی‌مک می‌توانند با کمک دریچه‌ی کوچکی که در پشت دستگاه واقع شده حافظه‌ی رم دستگاه‌شان را ارتقاء دهند، اما در نسخه‌ی پرو انجام چنین کاری امکان‌پذیر نیست. هرچند در آی‌مک پرو امکان ارتقاء حافظه‌ی رم توسط کاربران وجود ندارد، اما می‌توان با مراجعه به فروشگاه‌های اپل و سرویس دهندگان تایید شده توسط کوپرتینویی‌ها نسبت به ارتقاء حافظه‌ی رم دستگاه اقدام کرد.

بر اساس پاسخی که رنه ریچی، نویسنده‌ی وب‌سایت iMore از اپل دریافت کرده، امکان تعویض حافظه‌ی رم آی‌مک پرو پس از خرید وجود دارد. کاربرانی که جهت ارتقاء رم به فروشگاه‌های اپل مراجعه می‌کنند تنها می‌توانند حافظه‌های ارائه شده توسط این شرکت را خریداری کنند؛ اما در دیگر مراکز خدماتی مجاز امکان خرید حافظه‌های رم ساخته شده توسط دیگر تولیدکنندگان نیز وجود دارد و حتی کاربران می‌توانند خودشان حافظه‌ی رم مورد نظرشان را با خود به‌همراه داشته باشند. البته بدون شک سیاست اپل در رابطه با ارتقاء رم در بخش‌های مختلف جهان متفاوت خواهد بود.

ارزان‌ترین نمونه‌ی آی‌مک پرو که ۴۹۹۹ دلار قیمت دارد با حافظه‌ی رم ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود؛ اما این دستگاه حداکثر از ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی رم پشتیبانی می‌کند. اپل برای ارتقاء حافظه‌ی رم به ۶۴ گیگابایت مبلغ ۸۰۰ دلار و جهت ارتقاء این حافظه به ۱۲۸ گیگابایت مبلغ ۲۴۰۰ دلار از کاربران مطالبه می‌کند. البته ارتقاء حافظه‌ی دستگاه پس از خرید آن معمولا در مقایسه با ارتقاء حافظه در زمان خرید ارزان‌تر است. البته پس از خرید آی‌‌مک پرو امکان ارتقاء حافظه‌ی SSD، پردازنده و کارت گرافیک دستگاه وجود نخواهد داشت.

اپل از صبح دیروز فروش آی‌مک پرو را شروع کرده و تحویل نسخه‌های ۸ و ‍۱۰ هسته‌ای آن‌ به کاربران نیز از هفته‌ی آینده شروع خواهد شد؛ اما تحویل نسخه‌های ۱۴ و ۱۸ هسته‌ای تا ۶ الی ۸ هفته‌ی آینده انجام نخواهد شد. هرچند قیمت ۴۹۹۹ دلاری برای نسخه‌ی پایه‌ی آی‌مک پرو در نظر گرفته شده، اما کوپرتینو نشین‌ها ارتقاء‌های مختلفی برای این دستگاه در نظر گرفته‌اند؛ نسخه‌ی ۱۸ هسته‌ای آی‌مک پرو با ۴ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و کارت گرافیک Radeon Pro Vega 64 نیز با قیمت ۱۳۱۹۹ دلار عرضه می‌شود.

آی مک پرو به تراشه سفارشی T2 اپل با قابلیت بوت ایمن مجهز است

اپل امروز تایید کرد که آی‌مک پرو (iMac Pro) برای بالا بردن سطح امنیت و یکپارچگی بیش‌تر، به تراشه‌ی سفارشی T2 مجهز شده است. تراشه‌ی یاد شده، نسل دوم چیپ سیلیکونی T1 است که در آخرین مک‌بوک پرو دارای تاچ بار اپل، کار تصدیق هویت و تامین امنیت تاچ آیدی و اپل پی را بر عهده داشت. زومیت را همراهی کنید.

آی مک پرو اپل

چندین اجزای جداگانه از جمله کنترل کننده‌ی مدیریت سیستم، پردازشگر سیگنال تصویر، کنترل کننده‌ی صوتی و کنترل کننده‌ی درایو حالت جامد (SSD)، به منظور مدیریت قابلیت‌های پیشرفته‌یآی‌مک پرو، در تراشه‌ی T2 یکپارچه شده است. به عنوان مثال، اپل اظهار کرده که پردازشگر سیگنال تصویر تراشه‌ی T2 به منظور فعال کردن نقشه‌ی تن رنگ بهبود یافته، کنترل نوردهی بهتر، نوردهی و تعادل رنگ خودکار مبتنی بر تشخیص چهره، با دوربین اچ‌دی فیس تایم (FaceTime) همکاری می‌کند.

تراشه‌ی T2 همچنین دارای یک کمک پردازنده‌ی محدوده‌ی امنی است که موجب ایمن‌تر شدن بیش از پیش آی‌مک پرو با استفاده از قابلیت‌های جدید «فضای ذخیره‌سازی رمزگذاری شده» و «بوت ایمن» خواهد شد. در ادامه می‌توانید اظهارات کابِل ساسِر، بنیان‌گذار شرکت نرم‌افزاری Panic را در مورد قابلیت‌های جدید آی‌مک پرو بخوانید.

آیمک پرو اپل

در این صورت، داده‌های موجود در حافظه‌ی ذخیره‌‌سازی SSD با استفاده از سخت‌افزار AES اختصاصی و بدون تاثیر منفی روی عملکرد آن، رمزگذاری خواهند شد. در این حالت، نیازی به انجام وظایف محاسباتی امنیتی در پردازنده‌ی مرکزی زئون اینتل نخواهد بود. بوت ایمن هم از دست‌کاری نشدن پایین‌ترین سطوح امنیت نرم‌افزار و بارگذاری شدن نرم‌افزارهای سیستم عامل تایید شده‌ی اپل هنگام بالا آمدن رایانه، اطمینان حاصل می‌کند.

امنیت. وجود این تراشه‌ی جدید به این معنا است که کلیدهای رمزگذاری از محدوده‌ی ایمن به موتور رمزگذاری سخت‌افزاری داخل تراشه‌ی T2 منتقل می‌شوند. بنابراین، کلید‌های رمزگذاری هیچ وقت تراشه را ترک نمی‌کنند. این موضوع، امکان تصدیق سیستم عامل، کرنل، بوت لودر، فرم‌ور و... را برای سخت‌افزار فراهم می‌کند.

در تصویر زیر می‌توانید اسکرین‌شاتی از ابزار امنیتی استارت‌آپ سیستم عامل را که به وسیله‌ی تراشه‌ی T2 ممکن شده است، مشاهده کنید. این تنظیمات نشان می‌دهد که کاربران به منظور جلوگیری از اجرا شدن و بالا آمدن آی‌مک پرو از طریق هارد دیسک، سی‌دی یا دی‌وی‌دی بدون رمز عبور، می‌توانند رمز عبور فرم‌ور را فعال کنند.

امنیت آیمک پرو اپل

به علاوه، همان‌طور که قابل مشاهده است، ۳ گزینه برای بوت ایمن و دو گزینه برای بوت شدن یا بوت نشدن آی‌مک پرو از طریق رسانه‌های ذخیره‌سازی خارجی مانند درایو USB و تاندربولت در اختیار کاربران قرار دارد. ۳ گزینه‌ی یاد شده به شرح ذیل است:

  • امنیت کامل (Full security): این گزینه از اجرا شدن به‌روزترین و ایمن‌ترین نسخه‌ی نرم‌افزارها اطمینان حاصل می‌کند. به گفته‌ی اپل این گزینه در زمان نصب نرم‌افزار، نیازمند اتصال به شبکه‌ی اینترنت است.
  • امنیت متوسط (Medium security): این گزینه برای بوت شدن نیازمند نرم‌افزارهای دارای قابلیت تایید است و نیازی به به‌روز بودن آن نیست.
  • فاقد امنیت (no security): اجازه‌ی بوت شدن آزادانه‌ی سیستم عامل را به آی‌مک پرو می‌دهد.

آی مک پرو اپل

آی‌مک پرو اپل امروز با پیکربندی سخت‌افزاری ۸ تا ۱۸ هسته‌ای در بازه‌ی قیمت ۴۹۹۹ الی ۱۳۱۹۹ دلاری برای کاربران ایالات متحده‌ی آمریکا قابل سفارش است. البته مدل‌های ۱۴ و ۱۸ هسته‌ای تا حدود ۶ الی ۸ هفته فروخته نخواهند شد.

قابلیت‌های جدید و سطح امنیت آی‌مک پرو اپل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ به نظر شما اپل امن‌ترین اکوسیستم را دارد؟ اگر پاسخ شما مثبت است، دلیل آن چیست؟