قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

هیوندا

هم‌زمان با عرضه هیوندای النترا جدید که پرتو GT را نیز به گردن آویخته، هیجان وجودمان را فرا گرفت. این خودروی هاچ‌بک با ورید و ریشه‌ای اروپایی، به تجربه‌ای متمایز از گونه سدان اشاره دارد. با اینکه مدل سدان از شرق و کره جنوبی به گیتی و اهلش درود می‌فرستد ولی النترا GT به‌مانند دودمان قبلی خود ساخته و پرداخته اصحاب اروپایی هیوندای است؛ با این هستی النترا GT را نباید به مثابه فولکس واگن گلف در جامه هیوندای قلمداد نمود.








نمونه مورد بررسی از گونه النترا GT sport بوده و قادر به جای دادن 201 اسب وحشی در قلب تپنده 2 لیتری توربوی خویش است. نسخه معمولی کمی بی‌روح‌تر است و پیشرانه 2 لیتری آن معادل 161 اسب بخار قدرت داشته که در مشایعت با هم تیمی خود یعنی گیربکس شش سرعته اتوماتیک، جایی در میانه جدول عملکرد را به خود اختصاص می‌دهند. موعد لازم برای رکورد 0 الی 96km/h این مدل برابر با 8 ثانیه است. جنبش اتومبیل تو پیچ‌ها الی مرز زیادی با استوار و قابل پیش‌بینی است.

بر روی سیستم تعلیق اصلاحات آن‌چنانی چهره نگرفته و با گزینش حالت رانندگی اسپرت نیز بیشتر پیشرانه تحت تأثیر قرار می‌گیرد. جعبه‌دنده تیزتر به به اتفاق عملکرد سیستم گاز، برخلاف دیگر وجنات آرام این خودرو خوشایندتر به عقیده می‌آیند. پیشرانه چهار سیلندر این اتومبیل در سرعت‌های پایین‌تر عملکردی آرام و پاسخگویی مؤثری دارد ولی در سرعت‌های بالا، کمی عصبانی و بدخلق به عقیده خواهد رسید که این حالت در چگونگی اسپرت و یا هنگامی‌که راننده شتاب دارد، اغلب نمود خواهد داشت.


با این هستی النترا کماکان محبوب دلهاست، سواری آن در بزرگراه راحت و مهار شده است؛ کابین آن حتی ساکت‌تر از مزدا 3 است ولی در قیاس با هوندا سیویک، کمی زمخت‌تر است. مصرف سوخت النترا در بزرگراه به حدود 6 لیتر بر صد کیلومتر می‌رسد که در مقایسه با احصاء رسمی کمی بهتر است. درجه‌بندی کابین با پروا به مواد باکیفیت و نرم باره بهره‌گیری در پنل درب‌ها، در سطح فوقانی قرار دارد. آسایش صندلی‌های جلو نیز بسیار درخشان است.


همچنین یک صفحه نمایشگر از متوسط داشبورد به سمت بالا رشد کرده که با چندین دکمه میانبر برای دسترسی به منوهای کلیدی احاطه شده است و بهتر است که به این شیوه طراحی چندان ایراد نگیریم.




فضای ویژه بار در پشت صندلی‌های عقب حجمی برابر 708 لیتر را در پسندیدن می‌گذارد که با خواباندن صندلی‌ها این حجم از فضا لغایت 850 لیتر قابل اشاعه خواهد بود که در مقایسه با سایر رقبا ارقام مناسبی به عقیده می‌رسند.
برای یک چنین خودرویی، النترا GT نما جذابی دارد، به‌ویژه با نگاه به هر دو جناح آن جزییاتی خوش‌تراش چشم‌ها را نوازش می‌دهند که خونگرمی کلی آن انسان را به یاد فولکس گلف می‌اندازد.







لیست ساز و برگ استاندارد این اتومبیل نیز جذاب به عقیده می‌رسد و جزییات آن عبارت است از: رینگ‌های 17 اینچی آلومینیومی، دیلایت LED، صفحه نمایشگر لمسی 8 اینچی به به اتفاق اپل کارپلی و اندرویداتو، آینه‌های جانبی گرم شونده، نمایشگر 3.5 اینچی اطلاعات واقع در صفحه کیلومترشمار، چراغ‌های جلوی هیوندای النترا  خودکار و پیوست بلوتوث.
خودروی باره بررسی در این نوشتار از گیربکس اتوماتیک به ارزش 1000 دلار و کف‌پوش مات با بهای 125 دلار سهم می‌برد که بها کلی آن را به مبلغ 21,360 دلار افزایش می‌دهد.



هیوندای النترا GT مدل 2018

در نسخه پایه این خودرو آن‌چنان خبری از سیستم‌های ایمنی سطح بالا که در عموم رقبا یافت می‌شوند، نیست. فناوری نقاط کور جزئی از پکیج سفارشی 1800 دلاری است که شامل موارد پایین است:
صندلی‌های جلو مجهز به گرم‌کن، غربیلک دستور چرم پیچ شده به همراه شیفتر تعویض دنده، صندلی‌های تنظیم شونده برقی، مهار دوگانه سیستم تهویه، کلید مجاورتی به همراه دکمه استارت و یک نمایشگر رنگی بزرگتر در قسمت صفحه کیلومترشمار.
بسته فناورانه 4300 دلاری نیز سامانه ارتباطی بلولینک هیوندای، ترمز دستی الکترونیکی، روکش چرمی فضای کابین و صندلی‌ها، چراغ‌های LED جلویی، مسیریاب، صندلی‌های جلو مجهز به تهویه، سیستم صوتی پریمیوم و موارد سایر را به النترا GT اضافه می‌نماید. در ضمن فناوری‌های ایمنی نظیر سیستم هشدار انحراف و از مسیر، آگاهانیدن تصادف از جلو، نگهدارنده در مسیر سر راست و ترمز خودکار اضطراری نیز در این اتومبیل به‌صورت سفارشی قابل راه‌اندازی خواهند بود به‌شرط آن‌که برای مدل اسپرت فول امکانات این اتومبیل مبلغی در حدود 30 هزار دلار هزینه نمایید. صرف چنین مبلغی برای النترا GT در مقایسه با دیگر رقبا نظیر هوندا سیویک هاچ‌بک، سوبارو ایمپرزا هاچ‌بک و تویوتا کرولای iM با امکانات ایمنی مشابه، چندان مقرون‌به‌صرفه نیست. ادامه ی در وب سایت ایرانی رنت دنبال کنید
به‌طورکلی، منهای زمینه ساز و برگ ایمنی که مدل پایه این خودرو فاقد آنهاست، هیوندای مورد بحث یک خودرو سازگار و پسندیده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.