قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

النترا

پیش از اینکه شرکت کیا در نمایشگاه SEMA 2018 از مدل 2018 خودروی فورته GT رونمایی کند، ما از طراحی و ویژگی‌های آن آگاهی داشتیم چرا که در گذشته این شرکت کره‌ای از خودروی K3 GT برای بازار کره جنوبی رونمایی کرده بود. در حالی که چشمداشت عرضه خودروی K3 GT را در بازار ایالات متحده آمریکا نداریم، فورته GT در این مملکت به فروش می‌رسد.



به تازگی رقیب هموطن این کمپانی، شرکت هیوندا النترای  از خودروی جدیدی رونمایی کرده است. در واقعیت این برند کره‌ای تریم جدید خودروی النترا را در معرض رویت عموم قرار داده است. در گذشته گواه معرفی تریم پایه نسل جدید هیوندای النترا بودیم؛ با این حال به تازگی تریم اسپرت این اتومبیل معرفی شده است. این اتومبیل در گذشته نه چندان دور برای بازار کره جنوبی معرفی شده بود.




این خودرو در کشور کره جنوبی با نام آوانته به فروش می‌رسد، با پروا به این سوژه خودروی هیوندای النترا اسپرت تفاوتی با هیوندای آوانته اسپرت ندارد.در وب سایت ایرانی رنت درباره ی  هیوندای النترا اسپرت در سنجش با تریم پایه خود از طراحی اسپرت‌تری سهم می‌برد. این اتومبیل مثل فورته GT و نسل ماضی خود، به یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژر مجهز شده است. این موتور قدرتی برابر با 201 اسب بخار و گشتاوری برابر با 264 نیوتون متر را در گزین کردن راننده قرار می‌دهد. توان تولیدی این موتور به وسیله یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا یک گیربکس 7 سرعته خودکار به چرخ‌های جلوی این خودروی کره‌ای منتقل می‌شود.



بر بنیاد تصاویری که از فضای درونی این خودرو منتشر شده، هیوندای النترا اسپرت در سنجش با نمونه استاندارد خویش از طراحی اسپرت‌تری سهم می‌برد. هیوندای برای کابین این اتومبیل رنگ‌های مشکی و قرمز را در نظر گرفته است. انتظار می‌رود این اتومبیل در مقایسه با کره جنوبی، در ایالات متحده آمریکا با تجهیزات استاندارد بیشتری به فروش برسد. این اتومبیل از طراحی زیبایی بهره می‌برد؛ با این حال نمی‌توان آن را یک خودروی اسپرت دانست. در حال آماده قیمت این اتومبیل به صورت رسمی اعلام نشده است. به شایستن بسیار دودمان جدید هیوندای النترا اسپرت با قیمتی کم و بیش به 23 هزار دلار به فروش برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.