قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

دستبندی که امنیت رایانه را تضمین می‌کند

دستبندی که امنیت رایانه را تضمین می‌کند

محققان دانشکده دارتموث دستبند جدیدی به نام ZEBRA را برای امنیت رایانه طراحی کردند. این دستبند سیستم ایمنی رایانه را تضمین می‌کند و اجازه ورود به کاربران غیرمجاز را نمی‌دهد.
این دستبند از شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و رادیوی داخلی برخوردار بوده و با استفاده روی مچ دست غالب کاربر، اجازه تایید هویت می‌دهد؛ همچنین این فناوری تا زمانی که فرد از سیستم خارج نشده به شناسایی وی کمک می‌کند.


محققان اظهارکردند: روش‌های تایید هویت مشترک براساس کلمات عبور، نشان یا اثر انگشت برای احراز هویت یک‌بار در ورود اول انجام می‌شود، اما این راه‌حل برای تایید هویت کاربران در تمام مدتی است که از سیستم استفاده می‌کنند.
دستبند ZEBRA با بسته شدن روی مچ دست و حرکت و کار با صفحه‌کلید و ماوس شناسایی می‌شود. همچنین احراز هویت فرد در 11 ثانیه اول مشخص می‌شود و دقت آن هم 85 درصد است.


اسکما و ریچ اسنیپت

استفاده از اسکما مارک آپ به منظور ایجاد ریچ اسنیپت ها برای لیستینگ محصولات می تواند راه کار زیاد احسان برای بهبود سئوی یک وب سایت باشد و در واقع می تواند سطح سئوی فروشگاه شما را یک سطح ارتقاع دهد. این مارک آپ HTML به چهره عمومی و پایه ای فراهم آورنده اطلاعاتی است که به موتور های جستجوگر کمک می کند که درک عمیق تری از وب سایت شما بدست آورند و بتوانند تارنما شما را بهتر نمایه گذاری نمایند. برای مثال آیا شما الی به حال به ستاره هایی که در ساحل لیستینگ محصولات در صفحه نتایج جستجوهای گوگل پیمان دیتا می شوند توجه کرده اید؟ این ستاره از طریق بهره‌گیری درست از اسکما مارک آپ ایجاد می گردند و منجر به افزایش نرخ کلیک صفحاتی که شامل آنها هستند می شوند.


بررسی وضعیت لینک ها در سایت

یکی از بدترین تجربیاتی که یک بازدیدکننده از بازدید یک تارنما می تواند داشته باشد آن است که اثناء جستجو در وب سایت بر روی لینک هایی کلیک نماید که منجر به نمایش ارور ۴۰۴ Page-not-found گردد. این مساله علاوه بر آنکه برای کاربران خوشایند نبوده و موجب عدم رضایت آنها از تارنما می شود، برای موتور های جستجوگر نیز چندان خوشایند نمی باشد و در رتبه بندی یک تارنما کارایی منفی دارد. هزینه سئو میموس از این رو شما باید مرتبا لینک های تارنما خویش را چک کنید و رسیدگی کنید که هیچ لینک مخدوش شده ای در وب سایت شما وجود نداشته باشد که موجب بروز چنین مشکلاتی برای سئوی تارنما شما گردد.

چگونه باید رسیدگی کنیم که آیا در تارنما ما لینک های خراب و مخدوش شده وجود دارد یا خیر؟ در چهره وجود چنین لینک هایی چکار کنیم؟

برای بررسی اینکه آیا در وب سایت شما لینک های ویران وجود دارد یا خیر گذرگاه کارهای بسیاری هستی دارد که یکتا از ساده ترین گذرگاه کار ها استفاده از پلاگین هایی است که برای بررسی سلامت لینک ها مورد استفاده پیمان می گیرند. برای نمونه پلاگین Broken Link Checker یکتا از پلاگین هایی است که می تواند در این زمینه بسیار مفید باشد.

کنسول جستجوی گوگل ابزاری است که می تواند برای رسیدگی ویرانی لینک ها مورد کاربرد پیمان گیرد. شما می توانید با استفاده از کنسول جستجوی گوگل شمردن ویرانی لینک های داخلی را داشته باشید و با استفاده از یک پلاگین ریدایرکت، کاربران را به صفحات محصولات مشابه بازگردانیدن دهید.

شما می توانید در ضمن یک صفحه پسندیده برای و شخصی برای ارور ۴۰۴ در تارنما خویش برپایی نمایید که میزان ناخوشایندی مساله عدم دسترسی صفحه مربوطه برای کاربران را مقداری تلطیف نماید، شما می توانید کاری کنید که صفحه ۴۰۴ تارنما شما خسته کننده و آزار دهنده نباشد. شما می توانید در این صفحه آپشن هایی هم چون آپشن جستجو، امکانات ناوبری دیگر و وانگهی راه های اضافه دیگری برای رساندن کاربران به صفحات باره نظرشان و با صفحات همانند آنها ایجاد نمایید.


پیشرفته‌ترین گجت لاغری در قالب لباس پوشیدنی
در حال دویدن در یک پارک هستید که ناگهان صدایی را می‌شنوید: «سرعت خود را کاهش داده و به آرامی بایستید و کمی نوشیدنی قنددار بنوشید.» این صدایی که دستور توقف می‌دهد، پزشکی است که در یک تکنولوژی پوشیدنی ظهور پیدا کرده است.

در بسیاری از مواقع برای لاغر شدن و کاهش وزن به انجام کارهایی پرداخته می‌شود که حتی فکر نمی‌کنیم ضرری داشته باشند، چه برسد به اینکه به بدن آسیب برسانند.


مخترعان فنلاندی موفق به طراحی لباس متفاوتی شده‌اند که با پوشیدن آن تمام علائم حیاتی شخص در هر لحظه به صفحه موبایل هوشمند ارسال می‌شود تا شخص بتواند سلامت جسمی خود را روی صفحه تلفن همراه داشته باشد و با کوچک‌ترین نوسانی از تغییرات سلامتی خود آگاه شود.


این تکنولوژی پوشیدنی Techno Wearable علاوه بر اشخاصی که رژیم‌های لاغری دارند، برای ورزشکاران نیز مفید است، زیرا با این تکنولوژی می‌توانند تمام علائم حیاتی از جمله ضربان قلب، نبض، دمای بدن، عملکردهای داخلی بدن و ... را تحت کنترل داشته باشند و اگر یکی از علائم حیاتی بدن مختل شود، نرم‌افزاری که روی موبایل هوشمند نصب شده، شخص را از نوسانات و تغییرات آگاه کرده و بهترین راه‌حل برای برگشتن به شرایط عادی را پیشنهاد می‌کند.


از این دستگاه به‌عنوان جدیدترین و همین‌طور پیشرفته‌ترین گجت لاغری یاد می‌شود که می‌تواند علاوه بر اینکه تمام علائم حیاتی را به شخص نشان می‌دهد، وی را برای دست یافتن به وزن مناسب نیز یاری کند. برای مثال، در زمانی که در حال گرم کردن بدن خود قبل از فعالیت‌های ورزشی هستید، این تکنولوژی به شما اعلام خواهد کرد که آیا بدن شما آمادگی لازم را برای آغاز ورزش سنگین پیدا کرده یا باید همچنان به گرم کردن بدن خود ادامه دهید.

شارژر بی ‏سیم نوکیا با آمدن پیام‏ها می‏ درخشد
شرکت نوکیا موفق به ساخت شارژر بی ‏سیم بسیار ویژه‌ای شده که با قرار دادن گوشی روی آن می‏تواند هنگام ورود پیام درخشیده و صاحب گوشی را باخبر کند. این شارژر بی‏سیم که DT-903 نام دارد می‏ تواند امکانات بسیار مناسبی را به‏ عنوان یک دستگاه شارژ بدون سیم تلفن‌همراه ارائه کند.


این دستگاه با رنگ ‏بندی متنوعی عرضه می‏شود و تمامی رنگ‏ها شامل یک پدبیضی شکل هستند که با قرار گرفتن گوشی روی آنها، عملیات شارژ آغاز خواهد شد.این پدها هنگام شارژ می‏ توانند در صورت ورود پیام یا نوتیفیکیشن، به‏ صورت منظم روشن و خاموش شده و کاربر را مطلع سازند. البته این نوع ارتباطات با کمک شبکه بلوتوث انجام خواهد شد و ربطی به عملکرد شارژ باتری نخواهد داشت.


همچنین در مواقعی که گوشی شما با درصد پایینی از شارژ همراه‌تان باشد نیز این صفحه شروع به ایجاد صدای هشدار کرده و شمارا از نیاز به شارژ مطلع خواهد ساخت.هنوز اعلام نشده است که DT-903 با چه تلفن‏های همراهی همخوانی خواهد داشت و منحصر به سری لومیا خواهد بود یا به‏ صورت عمومی می‏توان از آن استفاده کرد.

کفش ها به اینترنت متصل می‌شوند
در عصر مدرنیته، کفش ها نیز باید رنگ و بویی از این دوران داشته باشند. مخترعان موفق به ساخت کفش منحصر به فردی شده اند که علاوه بر قابلیت اتصال به اینترنت می تواند گام های شخص را تقویت کند. کفش هایی که امروزه تولید و روانه بازار می شوند با کفش های گذشته دارای تفاوت های شگرفی هستند تا بتوانند کفش هایی باشند که نگاه مخاطبانشان را به خود جذب کنند.

 

مخترعان این کفش معتقدند که در 5 یا 10 سال آینده، تمامی کفش ها با قابلیت اتصال به اینترنت تولید و ساخته می شوند که سودی بیش از 2 میلیارد دلار را برای سازندگان در برخواهند داشت.


در سال های اخیر نیز کمپانی های مختلفی به عرضه و تولید کفش های هوشمند روی آورده اند اما هر یک از آنها به دنبال آن هستند که گزینه جدیدی را به کفش های هوشمندشان اضافه کنند تا بتوانند در دنیای رقابت به حیات خود ادامه دهند. کفش جدیدی که توسط محققان ساخته شده علاوه بر قابلیت اتصال به اینترنت می تواند گام های اشخاصی که این کفش ها را می پوشند تقویت و گام های آنها را استوارتر کرده تا کمتر احساس خستگی کنند.

 

از دیگر قابلیت های این کفش می توان به تنظیم دمای داخلی کفش اشاره کرد. در فصل تابستان و با پیاده روی در خیابان هایی که تابش آفتاب آنها را گداخته کرده است، به سادگی و با برقراری ارتباط بین سنسورهای داخل کفش و اسمارت فون می توان دمای داخل کفش را تنظیم کرد. یا برعکس در فصل زمستان و بارش مداوم باران و برف، زمین ها خیس و نمناک شده در نتیجه عابران از نقطه پا و کفش هایشان احساس سرما می کنند اما با پوشیدن این کفش و تنظیم دمای آن می توان فضای داخلی کفش را گرم کرد.

 

تقویت گام ها
از دیگر فواید این کفش ها می توان از تبدیل انرژی مکانیکی در هنگام راه رفتن به انرژی الکتریکی خبر داد که باعث تقویت گام های شخص می شود.در نتیجه با وجود اینکه مسافت های طولانی پیموده می شود اما شخص احساس خستگی نمی کند و تمام این فعالیت ها به کمک باتری و سنسورهای کوچکی میسر می شود که در زیر کفه کفش نهفته شده اند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.