قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

پی بردن به تاریخ نصب شدن ویندوز از طریق CMD

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید ویندوزی که در حال حاضر در حال استفاده از آن هستید در چه تاریخی بر روی سیستم نصب شده است. با استفاده از ترفندی که هم‌اکنون برای شما بازگو خواهیم کرد می‌توانید از طریق Command Prompt ویندوز به تاریخ و حتی زمان دقیق نصب شدن ویندوز پی ببرید.

بدین منظور:
ابتدا جهت فراخوانی Command Prompt کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید.
در محیط Run عبارت cmd را وارد کرده و Enter بزنید.
اکنون دستور زیر را وارد کرده و Enter بزنید:

systeminfo | find/i “install date”

اکنون خواهید دید که پس از چند لحظه تاریخ و ساعت دقیق نصب شدن ویندوز نمایش داده می‌شود.

یکی از امکانات جدید و کاربردی موجود در Word 2013 امکان مشاهده و ویرایش فایل‌های PDF است که در این ترفند به آن به طور کامل پرداخته شده است.علاوه بر این شما می‌توانید از فایل‌های PDF تولید شده به وسیله‌ی رمز عبور نیز محاظت کنید. بدین صورت که کاربر برای مشاهده محتویات این فایل بایستی حتماً رمز عبور را وارد کند. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

بدین منظور:
ابتدا فایل خود را در محیط Word 2013 فراخوانی کنید.
سپس از منوی File بر روی Save As کلیک کنید.
در مرحله‌ی بعد، محل ذخیره فایل را انتخاب نمایید.
اکنون در قسمت Save as type گزینه‌ی PDF را انتخاب کنید.
سپس بر روی دکمه‌ی Options کلیک کنید.
در پنجره‌ی باز شده گزینه‌ی Encrypt the document with a password را فعال کرده و بر روی دکمه‌ی OK کلیک کنید.
حال بایستی رمز عبور مورد نظر خود را وارد نموده و بر روی دکمه OK کلیک کنید.
در نهایت بر روی دکمه‌ی Save کلیک کنید تا فایل شما به صورت محافظت‌شده ذخیره شود.

منبع:tarfandstan.com

در ویندوز 8 با استفاده از کلید ترکیبی Win+C می‌توانید به نوار Charms دسترسی داشته باشید. یکی از گزینه‌های موجود در این نوار، قسمت Search است که به‌وسیله‌ی آن می‌توانید به صورت پیشرفته محتویات کامپیوتر را جستجو کنید. کلیه جستجوهای انجام شده به این روش در تاریخچه سیستم ذخیره می‌شود. در این ترفند به نحوه‌ی پاک کردن تاریخچه‌ی جستجو در نوار Charms ویندوز 8 خواهیم پرداخت. همچنین شما می‌توانید به طور کلی قابلیت ذخیره موارد جستجو شده را نیز غیرفعال کنید.

بدین منظور:
ابتدا کلید ترکیبی Win+C را فشار دهید.
در نوار Charms بر روی Settings کلیک کنید.
سپس بر روی Change PC settings کلیک کنید.
اکنون وارد بخش Search شوید.
حال با کلیک بر روی Delete history می‌توانید تاریخچه‌ی جستجو را حذف کنید.
همچنین در صورتی که قصد دارید از ذخیره‌ی موارد جستجو شده‌ی بعدی پرهیز کنید، گزینه‌ی Let Windows save my searchs as future search suggestions را بر روی Off تنظیم نمایید.

منبع:tarfandstan.com

در ویندوز 8 و در محیط Modern UI اپلیکیشن‌هایی به طور پیش‌فرض نصب شده‌اند. همچنین از طریق Store می‌توان اپلیکیشن‌های جدیدی را بر روی ویندوز نصب کرد.نسخه‌های جدید این اپلیکیشن‌ها نیز پس از چندی توسط سازندگان منتشر می‌شوند. در این ترفند قصد داریم به نحوه‌ی به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های ویندوز 8 از طریق Store ویندوز و به صورت تکی یا یکجا بپردازیم.

بدین منظور:
ابتدا در صفحه‌ی Start اپلیکیشن Store را اجرا کنید.
سپس در بالای صفحه بر روی Updates کلیک نمایید. در مقابل Updates تعداد اپلیکیشن‌های مورد نیاز به به‌روزرسانی درج شده است.
اکنون از تیک خوردن اپلیکیشن‌های مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید و بر روی دکمه‌ی Install کلیک کنید.

وقتی تعداد زیادی تصویر اسکن شده یا فایل PDF در اختیار داشته باشید و بخواهید آنها را مرتب کنید، بهترین راه‌حل ادغام فایل‌ها یا تصاویر مرتبط با یکدیگر و تبدیل آنها به یک فایل است. برای انجام این کار نیز نرم‌افزارها و روش‌های مختلفی وجود دارد؛ اما اگر از کاربران سیستم‌عامل مک هستید و می‌خواهید بدون نیاز به هیچ نرم‌افزار اضافه‌ای این کار را به انجام برسانید، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

1ـ برنامه Preview را اجرا کرده و تصاویر یا فایل‌های PDF موردنظرتان را در آن فراخوانی کنید.

2ـ با کشیدن و رها کردن فایل‌های فراخوانی شده در برنامه، می‌توانید چیدمان آنها را به‌دلخواه خود تغییر دهید.

3ـ تمام فایل‌ها را انتخاب کنید. (برای انجام این کار می‌توانید از کلیدهای ترکیبی command+a کمک بگیرید یا از منوی Edit گزینه Select All را انتخاب کنید)

4ـ به منوی فایل بروید و روی گزینه Print کلیک کنید (می‌توانید از کلیدهای میانبر command+p نیز کمک بگیرید)

5ـ از سمت چپ روی گزینه PDF کلیک کرده و از منوی به‌نمایش درآمده گزینه Save as PDF را انتخاب کنید.

6ـ در نهایت مشاهده می‌کنید که نرم‌افزار Preview بدون استفاده از هیچ نرم‌افزار اضافه‌ای شما را قادر می‌سازد تصاویر و فایل‌های PDF خود را به یک فایل PDF شامل تمام فایل‌های موردنظر تبدیل کنید.
منبع:jam

ترفندهایی برای کاهش Spam

 

اسپم به زبان ساده ایمیلهای ناخواسته ای است که معمولأ به صورت انبوه برای شما ارسال میشوند. اسپمها یکی از متداولترین و در عین حال منفی ترین جنبه های دارا بودن یک آدرس Email است. با این که در حال حاضر و با توجه به تکنولوژی های موجود امکان حذف کامل این نوع از نامه های الکترونیکی ناخواسته وجود ندارد، ولی قصد داریم ترفندهایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها می توانید تعداد دریافت آنها را کاهش دهید.

Spam، نسخه الکترونیکی از "نامه های بدرد نخور" است. واژه Spam به پیام های الکترونیکی ناخواسته، اطلاق می گردد. این نوع از نامه های الکترونیکی ارتباط مستقیمی با ویروس نداشته و حتی ممکن است پیام هائی که از منابع معتبر ارسال شده اند نیز در زمره این گروه قرار گیرند.

 

چگونه می توان میزان Spam را کاهش داد؟
با رعایت برخی نکات، می توان میزان Spam دریافتی را بطرز محسوسی کاهش داد:

آدرس Email خود را بدون دلیل در اختیار دیگران قرار ندهید. آدرس های پست الکترونیکی به اندازه ای متداول شده اند که شما می توانید بر روی هر فرمی که به منظور کسب اطلاعات شما در نظر گرفته می شود، وجود فیلد خاصی به منظور دریافت آدرس Email را مشاهد نمائید. تعدادی زیادی از کاربران بدون درنظر گرفتن مسائل جانبی، آدرس Email خود را در هر محلی و یا هر فرمی درج می نمایند. مثلأ شرکت ها، اغلب آدرس ها را در یک بانک اطلاعاتی ثبت تا بتوانند وضعیت مشتیریان خود را در آینده دنبال نمایند. برخی اوقات، اطلاعات فوق به سایر شرکت ها فروخته شده و یا امکان استفاده مشترک برای آنان، فراهم می گردد. بدیهی است در چنین مواردی ممکن است برای شما یک Email و از طرف شرکتی ارسال شود که نه توقع آن را داشته اید و نه از آنان درخواستی مبنی بر ارائه اطلاعات خاصی را داشته اید.

بررسی سیاست های محرمانگی. قبل از ارسال آدرس Email خود به صورت Online، بدنبال Privacy سایت مورد نظر بگردید.تعداد بسیار زیادی از سایت های شناخته شده و خوشنام دارای یک لینک خاص بر روی سایت خود به منظور آشنائی کاربران با سیاست های آن سایت در خصوص نحوه برخورد با اطلاعات ارسالی شما می باشند. (همواره این پرسش را برای خود مطرح نمائید که آیا ما آدرسEmail خود را در سایت هائی درج می نمائیم که نسبت به آنان شناخت کافی داریم؟). شما می بایست قبل از ارسال آدرس Email خود و یا سایر اطلاعات شخصی، سیاست های اعلام شده توسط سایت مورد نظر را مطالعه نموده و از این موضوع آگاه شوید که مالکین و یا مسئولین سایت قصد انجام چه کاری را با اطلاعات ارسالی شما دارند.

دقت لازم در خصوص گزینه هائی که به صورت پیش فرض فعال شده اند. زمانی که شما برای دریافت خدمات و یا Account جدید عملیات Sign In را انجام می دهید، ممکن است بخشی وجود داشته باشد که به شما مجموعه ای از گزینه ها را در خصوص دریافت Email در خصوص محصولات و یا سرویس های جدید، ارائه نماید. در برخی مواقع، گزینه ها به صورت پیش فرض انتخاب شده اند، بنابراین در صورتی که شما آنان را به همان وضعیت باقی بگذارید، در آینده نه چندان دور برای شما حجم زیادی از نامه های الکترونیکی که شاید انتظار آنان را نداشته باشد، ارسال گردد.

استفاده از فیلترها: تعدادی زیادی از برنامه های پست الکترونیکی امکان فیلترینگ را ارائه می نمایند. پتانسیل فوق به شما این اجازه را خواهد داد که آدرس های خاصی را بلاک نموده و یا امکان دریافت نامه را صرفأ از طریق لیست تماس موجود بر روی کامپیوتر خود، داشته باشید. برخی مراکز ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) نیز سرویس فیلترینگ و علامت گذاری مربوط به مقابله با Spam را ارائه می نمایند. در چنین مواردی ممکن است پیام های معتبری که بدرستی طبقه بندی نشده باشند به عنوان Spam درنظر گرفته شده و هرگز به صندوق پستی شما ارسال نگردند.

هرگز بر روی لینک های موجود در یک Spam، کلیک ننمائید. برخی از منابع ارسال کننده Spam با ارسال آدرس های Email متغیر در یک Domain خاص، سعی در تشخیص معتبر بودن یک آدرس Email می نمایند. (مثلأ تشخیص آدرس های Email معتبر موجود بر روی hotmail و یا yahoo).در صورتی که شما بر روی یک لینک ارسالی توسط یک Spam کلیک نمائید، صرفأ معتبر بودن آدرس Email خود را به اطلاع آنان رسانده اید. پیام های ناخواسته ای که یک گزینه "عدم عضویت" وسوسه انگیز را در اختیار شما قرارمی دهند، اغلب به عنوان روشی به منظور جمع آوری آدرس های Email معتبر مورد استفاده قرار گرفته که در آینده از آنان به منظور ارسال Spam استفاده گردد.

غیرفعال نمودن گزینه دریافت اتوماتیک گرافیک در نامه های الکترونیکی با فرمت HTML. تعداد زیادی از شرکت ها، نامه های الکترونیکی را با فرمت HTML و همراه با یک فایل گرافیکی لینک شده ارسال نموده که در ادامه از آن به منظور ردیابی فردی که پیام الکترونیکی را باز نموده است، استفاده می نمایند. زمانی که برنامه سرویس گیرنده پست الکترونیکی شما، اقدام به download گرافیک از سرویس دهنده آنان می نماید، آنان می دانند که شما پیام الکترونیکی را باز نموده اید. با غیر فعال نمودن HTML mail و مشاهده پیام ها با فرمت صرفأ متن، می توان پیشگیری لازم در خصوص این مسئله را انجام داد.

ایجاد و یا بازنمودن Account های جدید اضافی: تعداد زیادی از سایت ها، اقدام به عرضه آدرس پست الکترونیکی به صورت رایگان می نمایند. در صورتی که شما بطور مداوم اقدام به ارسال آدرسEmail خود می نمائید (برای خرید online، دریافت سرویس و...)، ممکن است مجبور به ایجاد یک account دیگر به منظور حفاظت آدرس account اولیه خود در مقابل spam شوید. شما همچنین می بایست از یک account دیگر در زمانی که اطلاعاتی را بر روی بولتن های خبری online، اطاق های چت، لیست های عمومی Mailing و یا USENET ارسال می نمائید، استفاده نمائید. بدین تریتب می توان یک سطح حفاظتی مناسب در خصوص دریافت spam به آدرس Email اولیه خود را ایجاد کرد.

برای سایرین Spam ارسال ننمائید. یک کاربر متعهد و دلسوز باشید. در خصوص پیام هائی که قصد فوروارد نمودن آنان را دارید، سختگیرانه عمل کنید. هرگز هرگونه پیامی را برای هر شخص موجود در لیست دفترجه آدرس خود Forward نکرده و اگر فردی از شما بخواهد که پیامی را برای وی فوروارد ننمائید، به درخواست وی احترام بگذارید.

اگر از اینترنت Dial-up برای اتصال به اینترنت استفاده میکنید، مطمئنأ شما نیز دوست دارید که مودم کامپیوترتان شماره گیری را با بالاترین سرعت ممکن انجام دهد. در صورتی که احساس میکنید سرعت شماره گیری مودمتان پایین است با استفاده از این ترفند میتوانید سرعت شماره گیری مودم را تا حد بالایی بهبود بخشید.

 

برای این کار:
ابتدا از منوی Start وارد Control Panel شوید.
سپس بر روی Phone and modem options دوبار کلیک کنید.
حال به تب Modems رفته و بر روی دکمه Propertes کلیک کنید.
اینک به تب Advanced بروید و در کادر Extra initialization commands عبارت s11=50 را تایپ کنید. اگر در این قسمت از قبل عبارتی بود آن را با یک علامت کاما (,) جدا کنید.
در پایان سیستم خود را مجددأ راه اندازی کنید.

سئو چیست؟

  سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو فرایندی است که در پایان به افزایش شدامد با کیفیت در سایت شما می انجامد و شمار کاربرانی که سایت شما را بازدید می کنند را افزایش دیتا و این افزایش ترافیک سایت با جذب مخاطبان واقعی کالا و خدمات شما اتمام می شود. انجام پروسه سئو بر روی یک سایت به تعامل هر چه بیشتر کاربران با سایت می انجامد. سئو فروشگاهی میموس با افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو و تبلیغ سایت و نمایش درونمایه برای دسته وسیعتری از مخاطبان علاقه مند به بازاریابی وسیعتر گونه ها و خدمات شما منجر خواهد شد.   سئو شامل چه فرایند هایی می شود؟ افزایش کیفیت ترافیک سایت: شما میتوانید ترافیک زیاد فوقانی را به سایت خود جذب کنید. کافیست به گوگل بگویید که سایت شما راجع به موضوعی است که برای جمعیت وسیعی از کاربران جذاب باشد. مثلاً شما میتوانید کاربران را با واژه کامپیوترهای اپل به سایت خود جذب کنید. ولی اگر اینکار در سایتی چهره گیرد که بجای عرضه کامپیوتر های اپل به فروش میوه سیب پرداخته و از هم اسم بودن اسم انگلیسی میوه سیب و کمپانی اپل استفاده کرده باشید. شما ترافیک با کیفیتی را به سایت خویش جذب نکرده…

چگونه فایل های آلوده را هنگامی که چت میکنیم شناسایی کنیم؟ این سوالی است که بسیاری از کاربران روزانه از خودشان میپرسند. در دنیای ناامن اینترنت، این سوال یکی از مهم ترین ارکان امنیتی سیستمهای کامپیوتری میباشد. به عنوان مثال در هنگام چت کردن چگونه پی ببریم فایلی که برای ما ارسال شده یک فایل آلوده است یا خیر؟ در این ترفند قصد داریم روش های شناسایی این فایلهای خطرناک را به شما معرفی کنیم.

وقتی شخصی فایلی را برای شما از طریق یاهو مسنجر ارسال می کند در پیغامی که برای شما مبنی بر تایید آن می آید، نام شخص فرستنده، نام فایل، حجم آن و همچنین فرمت و از این قبیل اطلاعات در آن قید شده است. شما باید توجه داشته باشید که آیا فایلی که برای شما ارسال شده از لحاظ نوع و فرمت همان فایلی است که قرار بوده ارسال شود یا خیر؟
در حقیقت مثلاً اگر عکسی می خواهید دریافت کنید آیا فایل مربوطه پسوند JPG و یا یکی از پسوندهای فایلهای گرافیکی را دارد؟
نه اینکه فایلی با پسوند اجرایی exe و یا bat برای شما ارسال شود و فرستنده هم مدعی باشد که این یک فایل تصویری است.
در واقع فایلهای هک که با نرم افزارهای تروجان ساز ساخته می شوند، در قسمت پسوند دارای پسوندهایی مثل scr یا exe و... هستند. همانند فایلی به نام و پسوند mypic. jpg.scr . این موضوع نشان دهنده آن است که فایل فرستاده شده یکی از انواع فایل های ساخته شده توسط نرم افزارهای مخرب است که برای بدست اوردن پسورد شما می باشد.
بنابراین همواره نوع پسوند فایلهای دریافتی را زیر نظر داشته باشید و بدانید که از این طریق و قبل از هر چیز (حتی قبل از استفاده از نرم افزارهای ضد هک و ضد ویروس) می توانید تا حد زیادی از کیفیت نوع و چگونگی عملکرد و ماهیت یک فایل اطلاع حاصل کنید.

در جهان امروز بحث تجارت اینترنتی و شاخه های مختلف آن به یکی مهمترین بخش های فناوری تبدیل شده است. اما بسیاری از افراد از نکات این مبحث بیخبرند. تفکرات عام مردم نیز در این مورد بی تاثیر نبوده است. قصد داریم تا 10 درس مهمی که پس از سالها کسب تجربه در این زمینه را به دست آورده ایم را در اختیار شما قرار دهیم.

 

درس اول
یکی از کارهائی که باید اولویت بالائی برای شما داشته باشد، جمع آوری آدرس پست الکترونیک بازدید کنندگان سایت شما است. از زمان شروع سایت، به جمع آوری آدرسها بپردازید. تهیه یک لیست از مشتریان بالقوه خدمات شما، یک باید است. هرچند ارائه یک خبرنامه الکترونیک بسیار عالی است ولی خیلی ضروری نیست. شما می توانید به لیست خود، تغییرات سایت، محصولات جدید یا هرچیز دیگری که دوست دارید ارسال کنید.
توجه داشته باشید که تا زمانی که لیست شما کوچک است، می توانید آنرا توسط نرم افزار پست الکترونیک موجود در رایانه خود پیش ببرید ولی وقتی لیست شما بزرگ شود، مثلا از 100 آدرس بیشتر شود، دیگر باید به دنبال ابزارهای مخصوص مدیریت لیست باشید و یا از سایت های مخصوص این کار استفاده کنید.

 

درس دوم
سایت شما ممکن است باعث پیروزی یا شکست شما شود. یک سایت با ظاهر حرفه ای نقش اساسی در موفقیت شما دارد. اگر در طراحی یک سایت حرفه ای چندان مهارت ندارید، حتما یک نفر حرفه ای  برای این کار استخدام کنید. توجه داشته باشید که سایت حرفه ای به معنی یک سایت با امکانات گرافیکی بالا و بخشهای متحرک و یا حتی بخشهای Flash نیست. سایت حرفه ای در نگاه اول ممکن است خیلی هم ساده به نظر آید ولی ساختارمناسب، راحتی حرکت در سایت، دسترسی سریع به اطلاعات، سرعت بالا آمدن مناسب (مخصوصا با خطوط نه چندان مناسب ما)، وجود خدمات مناسب، خدمات پشتیبانی مناسب، پشتیبانی مناسب از زبان های مختلف و پارامتر های متعدد دیگری در حرفه ای شدن سایت شما موثر هستند. وجود یک مشاور در این زمینه در کنار شما، خیلی به شما کمک می کند.

 

درس سوم
اگر می خواهید پول زیادی بدست آورید، باید یک بازار خاص را انتخاب کنید که نیاز ویژه ای از مشتری را پاسخ دهد. مردم محصولات و خدماتی که نیاز شخصی آنها را پاسخ دهند خیلی دوست دارند. اگر شما نفر اول در برآوردن این نیاز باشید، برنده هستید. سعی نکنید در سایت خود همه جور خدمات یا محصولات را ارائه کنید. مثلا برای خرید کتاب، یک سایت فرهنگی که روی فروش کتاب متمرکز است را انتخاب می کنید یا یک سایت که از فروش گل و اسباب بازی گرفته تا فروش لوازم منزل و شکلات و کتاب ؟ حتی آمازون که همه چیز می فروشد، هنوز به عنوان یک کتاب فروشی شناخته می شود تا یک اسباب بازی فروشی.

 

درس چهارم
ایجاد ترافیک بالا برای سایت شما نیاز به صرف وقت و هزینه دارد. کلید ایجاد ترافیک بالا برای سایت شما، برقراری هرچه بیشتر ارتباط از سایر سایتها به سایت شما است. هرچند لیست شدن در موتورهای جستجو اولین قدم شما باید باشد ولی نباید به آن اکتفا کنید. دو روش خوب برای ایجاد ترافیک به سایت شما عبارت است از:

 

- برنامه همکاری فروش (Affiliate program) - چنین برنامه ای به برقراری صدها و حتی هزاران ارتباط از سایر سایتها به سایت شما کمک می کند. موضوع از این قرار است که شما برنامه ای طراحی می کنید که هرکس که خدمات و محصولات شما را از طریق سایت خود بفروشد، درصدی از فروش به او تعلق می گیرد. حتی برخی برنامه ها، در جلب مشتری، حتی اگر فروشی هم صورت نگیرد، پول می دهند.


- ارائه خدمات و محصولات رایگان - ارائه چنین امکانات رایگانی به جذب ترافیک زیاد به سایت شما کمک خوبی می کند. مثلا ارائه مقالات رایگان که دیگران بتوانند در سایت خود از آنها استفاده کنند و به سایت شما ارتباط دهند. کتاب های الکترونیک رایگان، نرم افزار، فایل های صوتی که بتوانند در Flash از آنها استفاده کنند، ملودی های طراحی شده برای گوشی های موبایل و خیلی چیزهای جذاب دیگر.

 

درس پنجم
فروش محصولات و خدمات خودتان خیلی از فروش برای بقیه، سود آورتر است. برخی از برترین اقلام قابل فروش در اینترنت عبارتند از:
- نرم افزار
- اطلاعات
- سایت های اختصاصی
- خدمات اینترنت

 

درس ششم
معمولا مردم دوست ندارند که در معرض فروش قرار گیرند و در مقابل آن مقاومت می کنند. شما خیلی موفق تر خواهید بود اگر در جهت ارائه کمک به مشتریان خود حرکت کنید. این کار با نوشتن مقالات مفید، دوره های آموزشی و یا حتی با حضور فعال در اتاق های گفتگوی مناسب با خدمات شما حاصل می شود. اعتماد، حرف اول را در تجارت اینترنتی می زند. شما باید در میان مخاطبین خود، اعتبار کسب کنید. اگر مشتری احساس کند که شما قبل از فکر کردن به فروش به او و بدست آوردن پول، می خواهید مشکل او را شناسائی کنید و به او در رفع نیازش، کمک کنید، خیلی راحت تر به شما اعتماد می کند.

 

درس هفتم
خودکار کردن کارها، وقت با ارزش شما را حفظ می کند. هرچند در تجارت، خیلی کارها را باید شخصا انجام دهید و درگیر آنها شوید، خیلی کارها را هم می توان خودکار کرد، مثل:
- مدیریت لیست آدرسها
- پیگیری ها با مشتری
- پیام های خوش آمد گوئی
- پیغام های تشکر
- پیگیری سفارش ها
- تایید سفارش ها
این کار با استفاده از سیستم های پاسخ گوی خودکار، کدها و برنامه های نرم افزاری قابل حصول است.

 

درس هشتم
سازمان مناسب کار، یک دلیل اصلی موفقیت تجارت شما است.
- یک برنامه کاری زمان بندی شده برای هر روز خود تنظیم کنید.
- از برنامه دریافت پست الکترونیک با قابلیت طبقه بندی نامه های دریافتی در زیر شاخه های مختلف استفاده کنید.
- فایل ها و شاخه های موجود در رایانه خود را برای دسترسی راحت تر و سریع تر، تنظیم کنید.
- یک صفحه "سوال و جواب های مکرر" برای سایت خود طراحی کنید.
- برای پیام هائی که بصورت متناوب ارسال می کنید، یک ساختار مشخص تعریف کنید.
- در رایانه خود یک صفحه شامل اطلاعات ورود به سایت هائی که با آنها همکاری دارید و آدرس وب آنها برای دسترسی راحت تر، تهیه کنید.

 

درس نهم
بالاترین اولویت برای شما باید خدمات پس از فروش مناسب و رضایت کامل مشتری باشد. هرچند داریم در مورد دنیای اینترنت صحبت می کنیم ولی با مردمی که در دنیای واقعی زندگی می کنند سروکار داریم. خیلی هم به ارتباط های مصنوعی و نرم افزاری و پست الکترونیک تکیه نکنید. خیلی از بازدید کنندگان سایت شما می خواهند با یک تفر در بخش خدمات مشتری شما حرف بزنند و بعد خرید کنند. از امکانات پشتیبانی زنده (Live Agent) در سایت خود استفاده کنید.

 

درس دهم
برای بدست آوردن پول، باید پول خرج کنید. شما باید در موارد زیر با دست باز سرمایه گذاری کنید:
- رایانه
- دسترسی به اینترنت
- نرم افزار
- ثبت دامنه
- میزبانی سایت
- آموزش شامل کتاب، سی دی و غیره
- تبلیغات

 

درس یازدهم
هرچند قرار ما فقط ده درس مهم بود، ولی همیشه به خاطر داشته باشید که خطرناک ترین تهدید برای موفقیت شما و غیر حرفه ای ترین کار


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.