قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

طراح وب سایت حرفه ای خود شوید

در دنیای مدرن امروز، چشم وهمچشمی در فضای مجازی زیاد داغ و داغ تر شده است و امروزه بیشتر میل دارند که از طریق اینترنت به راحتی به مقصود خود برسند. نرم افزار های بانکی، تارنگار های شخصی، فروشگاه های آنلاین، سایت های خبری، پزشکی، مهندسی، سایت های دولتی و ... امروزه به فراوانی در اینترنت یافت می شوند.

اگر تاکنون جهت راه اندازی وب سایت اقدام نکرده اید، امروز بهترین فرصت است. با توجه به اشاعه روز افزون فناوری و نرم افزار ها امروزه حتی بدون داشتن تخصص خاصی در زمینه طراحی، خرج های جانبی ونیز بدون صرف وقت و سررسید زیاد می توانید طراح تارنما حرفه ای خویش شوید.

جهت طراحی سایت بدون دربایستن به دانش خاص، می توانید از سیستم های مدیریت محتوا، بهره‌گیری کنید که از نامدار ترین آنها، وردپرس (Wordpress) می باشد.

در یک نگاه کلی می تاب گفت بنیاد و پایه های تارنما شما و نیز کد های برنامه نویسی لازم در طراحی سایت حرفه ای وردپرس از پیش حاضر شده است و شما تنها می بایست نسبت به آپلود متون، اطلاعات و عکس ها و بخش بندی های مختلف و پیکربندی آن اقدام نمایید.

اشاره به این جستار نیز خالی از لطف نیست که امروزه اکثر طراحان تارنما نیز از سیستم های مدیریت درونمایه در سایت های گوناگون استفاده می کنند. در واقع پایین ساخت پیش فرض سایت را نصب نموده و سپس با افزودن برنامه های گوناگون و نرم انگیزه ها های گوناگون با اعمال دگرگونی ها در کدنویسی، در جهت سفارشی نمودن طراحی سایت اقدام می کنند.

جهت طراحی سایت با وردپرس، پس از نصب فایل اولیه، در ابتدا شما با یک قالب قبل فرض و ساختار ابتدایی سایت، همانند شکل پایین روبرو می شوید.



 

در نگاه اول، این نمای ظاهری قبل فرض زیاد ساده و ابتدایی می باشد. اما به تدریج با پیمان گرفتن مطالب و تصاویر و نیز افزودن برنامه های متنوع سایت شما به یک سایت حرفه ای تبدیل خواهد شد.

همچنین دسته مدیریت سایت به شکل پایین در اختیار شما قرار می گیرد. به راستی تمامی عملیات همانند اضافه کردن مطالب، عکس ها، پیکربندی و تنظیمات کلی سایت از این روش چهره می گیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.