سالها است، روشهای ابتدایی خردهفروشی تغییرات چندانی نداشتهاند: به فروشگاه بروید، محصول موردنظر را پیدا کنید و آن را بخرید؛ اما هوش مصنوعی کاملا میتواند تجربهی خرید سنتی را متحول کند و آن را به سطح بالاتری از شخصیسازی، اتوماسیون و افزایش بازدهی ببرد. در ادامه به ۲۰ نمونه از بهبود تجربهی خردهفروشی هوش مصنوعی اشاره میشود.
هدایت یک فروشگاه سختافزاری، کار دشواری است. شرکت Lowes با ساخت رباتی به نامLoweBot به هدایت مشتریان در فروشگاه میپردازد و کالاهای مورد نیاز آنها را پیدا میکند. LoweBot-ها در کل فروشگاه گردش میکنند و از مشتریان، سؤالهای سادهای در مورد محصولات مورد نیازشان میپرسند. این رباتها میتوانند مسیر، نقشه و اطلاعات محصول را به مشتریان بدهند. همچنین میتوانند انبار فروشگاه و کالاهای موجود را بررسی کنند.
آنفولانزا بیماری ناخوشایندی است که در صورت درماننشدن بهصورت صحیح میتواند مهلک باشد. با اقدامات صحیح میتوان بهسلامتی خود و خانواده کمک کرد. شرکت Walgreens با استفاده از بعضی دادههای بهدستآمده از دستورالعملهای ضدویروسی، به شناسایی بیش از ۸۰۰۰ موقعیت برای ردیابی شیوع آنفولانزا پرداخته است. نقشههای تعاملی آنلاین نهتنها به مشتریان در مورد شدت آنفولانزا در محدودهی آنها هشدار میدهند؛ بلکه به والگرینز هم در توزیع محصولات در مناطق آلوده کمک میکنند.
برای رسیدن به آرایش صورت دلخواه، بدون نیاز به تست لوازم آرایشی روی صورت، از Sephoraکمک بگیرید. ربات Color IQ چهرهی مشتری را اسکن میکند و پیشنهادها سفارشی را به او ارائه میدهد. تشخیص رنگ مناسب برای لب نیز برعهدهی Lip IQ قرار دارد. در نتیجه دیگر نیازی نیست مشتریان با آزمون و خطا، رنگ مناسب صورت خود را تشخیص دهند.
میدانید چه نوع کت یا کاپشنی برایتان مناسب است؟ The North Face به کمک شما خواهد آمد. این شرکت با استفاده از فناوری محاسبات شناختی IBM Watson، پرسشهایی در مورد کاربرد و موقعیت مکانی دلخواه مشتریان برای پوشیدن کت مطرح میکند. The North Face با استفاده از این اطلاعات میتواند توصیههای سفارشی را به مشتریان ارائه دهد و به آنها در انتخاب کت متناسب با فعالیتشان کمک کند.
فروشگاه لوکس نیمان مارکوس از هوش مصنوعی برای یافتن کالا استفاده میکند. کاربران میتوانند هرکجا که هستند با اپلیکیشن Snap.Find.Shop از کالای مورد نیاز خود عکس بگیرند. سپس Neiman Marcus با بررسی موجودی و یافتن کالاهای یکسان یا مشابه با کالای درخواستی، به مشتریان در یافتن کالای مورد نظر کمک میکند. نتیجهی جستجوی تصویری، کالایی با شباهت بالا یا منطبق با کالای درخواستی است.
گاهی نمیخواهید زیاد در صف خرید ساندویچ معطل شوید. Taco Bell نخستین رستورانی است که امکان سفارش مستقیم غذا را ازطریق هوش مصنوعی فراهم میکند. Tacobot با Slack سازگاری دارد و مشتریان میتوانند سفارش خود را بهصورت متنی یا صوتی ثبت کنند. با این ربات میتوان سفارشهای عمده و خاص را هم ثبت کرد. ربات Tacobell با شوخطبعی به مشتری پاسخ میدهد.
آیا تابهحال وارد فروشگاه شدهاید و ندانید چه میخواهید و دنبال چه کالایی هستید؟ اپلیکیشن Macy پاسخهایی را برای هر فروشگاه مستقل آماده میکند. زمانیکه مشتری در فروشگاه است، با باز کردن اپلیکیشن و چت با ربات AI میتواند کالای مورد نظر را پیدا کند. این ربات، حتی میتواند ناامیدی و خستگی مشتری در یافتن کالای موردنظر را تشخیص دهد و از کارمندان انسانی میخواهد به خریدار کمک کنند.
والمارت یکی از بزرگترین فروشگاههای خردهفروشی جهان بهحساب میآید. این فروشگاه هدف استفاده از رباتها برای نظارت بر قفسههای وسیع را دنبال میکند. والمارت در حال حاضر، رباتهای اسکن قفسهی خود را در بسیاری از شعبههای خود تست کرده است.
رباتهای والمارت میتوانند کمبود کالا، کالاهای فاقد برچسب قیمت و کالاهایی را که نیاز به تغییر دارند در قفسهها پیدا کنند. بدین ترتیب کارمندان انسانی هم وقت بیشتری را صرف ارتباط با مشتریان میکنند و مطمئن میشوند مشتریان با قفسههای خالی روبهرو نخواهند شد.
امانتفروشی آنلاین ThredUP اخیرا از جعبههای Goody رونمایی کرده است که یک مجموعهلباس دستهدوم منطبق با سبک پوشش مشتری را دربرمیگیرد. مشتریها میتوانند لباسهای دلخواه را انتخاب کرده و بخرند و سایر لباسها را مرجوع کنند. الگوریتم هوش مصنوعی این شرکت، اولویت مشتریان را بهخاطر میسپارد؛ بنابراین بستههای پیشنهادی آینده را بهتر با سبک دلخواه آنها تطبیق میدهد. دریافت بستههای پیشنهادی برای مشتریان، آسانتر از جستجوی مستقل لباسها است.
روش بدون فهرست در خردهفروشی AI با آمازون و فروشگاه انقلابی آن، Amazon Go تکمیل میشود. در این روش، مشتریان میتوانند به فروشگاه بروند، کالاهای مورد نیاز خود را از قفسهها بردارند و بدون مراجعه به صندوقدار از فروشگاه خارج شوند. حسگرها و دوربینهای فروشگاه، خرید مشتریان را ردیابی میکنند و پس از خروج، هزینه از حساب آمازون آنها کسر میشود؛ بنابراین با وجود تجربهی خرید سریع و یکپارچهی هوش مصنوعی، دیگر لازم نیست مشتریان در صفهای طولانی منتظر بمانند.
فروشگاه پوشاک Uniqlo در کاربرد علم هوش مصنوعی برای ایجاد تجربهی منحصربهفرد درونفروشگاهی پیشتاز است. فروشگاهها از کیوسکهای Umood مجهز به AI برخوردار هستند که انواع محصولات را به مشتری نشان میدهند و واکنش آنها نسبت به رنگ و سبک را ازطریق انتقالدهندههای عصبی اندازه میگیرند. سپس کیوسک AI براساس واکنش هر شخص، محصولات مورد نیاز آنها را پیشنهاد میکند. حتی لازم نیست، مشتریها دکمهای را فشار دهند؛ سیگنالهای مغزی آنها برای سیستم کافی هستند و حس آنها نسبت به هر کالا را منتقل میکنند.
مشتریها معمولا استایل مبلمان و اثاث منزل را بهصورت فیزیکی انتخاب میکنند؛ اما West Elmاین کار را ازطریق هوش مصنوعی انجام میدهد. Pinterest Style Finder با اسکنِ بردهایپینترست مشتریان، از سبک دلخواه آنها آگاه میشود و فهرستی از کالاهای دکوراسیون منزل را پیشنهاد میدهد. در نتیجه مشتریان بهسادگی میتوانند به طراحی زیبا و دلخواه خانهی خود برسند.
فروشگاه عمدهفروشی Sam's Club اخیرا نسخهای کوچکتر و مجهز به AI از فروشگاه خود به نامSam's Club Now را افتتاح کرده است. مشتریان بدون نیاز به ایستادن در صفهای خرید میتوانند به خرید از این فروشگاه بپردازند. اپلیکیشن فروشگاه هم بهترین و بهینهترین مسیر کالا را براساس فهرست خرید مشتریان در اختیار آنها قرار میدهد.
اگر به این باور رسیده باشید که هوش مصنوعی، میتواند روزی همهی فرایندها را بهصورت اتوماسیون در بیاورد، از شنیدن خبر نگارش محتوا توسط آن، شگفتزده نمیشوید. بسیاری از مؤسسههای بزرگ رسانهای همچون نیویورک تایمز، اسوشیتدپرس، رویترز، واشنگتن پست و یاهواسپرت، امروزه از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده میکنند.
طبق آمارهای منتشر شده، The Press Association میتواند ماهانه ۳۰ هزار خبر محلی را با به کارگیری هوش مصنوعی تولید کند. البته، میتوان حدس زد که بسیاری از آن اخبار، با فرمولهایی ساده از ترکیب موارد دیگر تشکیل میشوند. البته، امروز هوش مصنوعی توانایی تولید محتوای خلاقانه را دارد و از متون ترکیبی به مرحلهای جدید رسیده است. محتوایی که میتواند در قالب شعر یا حتی رمان عرضه شود.
فرایند نرمافزاری که از دادههای موجود، نوشته تولید میکند، بهنام Natural Language Generation یا NLG شناخته میشود. درحالحاضر، از آن فرایند در نیازهای متعدد تولید محتوا در جهان استفاده میشود. از کاربردهای امروزی تولید محتوای ماشینی میتوان به گزارشهای کسبوکارها، ایمیلهای شخصیسازی شده، ارتباطات پیامی داخل اپلیکیشنها، بهروزرسانی پورتفولیوی مالی مشتریان و موارد دیگر اشاره کرد.
اولین مرحله از NLG، با مشخص کردن نوع محتوای مورد نیاز شروع میشود. هر نوع از محتوا از پستهای شبکههای اجتماعی تا گزارشهای مالی و شعر و نوشتههای ادبی، سبک نوشتاری منحصربهفرد و زیرساختهای مشخص دارند. تعیین زیرساختها و طرح اولیه که بهنام الگو نیز شناخته میشود، توسط کاربر نهایی سیستم، زیرساخت خود NLG یا ارائهکننده راهکارهای نرمافزاری آن تعیین میشود.
سیستم هوش مصنوعی علی بابا، برای فروشندگان در این سرویس، تولید محتوا خواهد کرد
از میان ابزارهای NLG موجود میتوان به Quill از شرکت Narrative Science، سرویس Polly ازآمازون و Wordsmith شرکت Automated Insights اشاره کرد. سرویس متن به صوت گوگلنیز در میان آن دستهبندی قرار میگیرد. برخی سازمانهای رسانهای همچون واشنگتن پست (سرویس Heliograf) هم ابزارهای اختصاصی خود را توسعه دادهاند.
مانند همهی راهکارهای هوش مصنوعی، مالکیت و دسترسی به داده، حیاتی محسوب میشود. دربارهی موضوع نگارش توسط هوش مصنوع، دادههای ساختاربندی شده به نرمافزار تزریق و در فرایندهای «منطق شرطی» پردازش میشود. بهتعریف ساده، هدف نهایی آن است که خروجی، تا حد امکان به محتوایی شبیه به متن تولیدشده توسط انسان، تبدیل شود.
مانند همهی کاربردهای هوش مصنوعی، NLG هم به انسانها امکان میدهد تا دیتاستهای عظیمتر را پردازش کنند و همچنین، در تولید دیتاستها هم بازدهی بیشتری داشته باشند. سازمانهایی که از راهکارهای NLG برای تولید محتوا استفاده میکنند، هزاران محتوا را در طول زمانی تولید میکنند که یک انسان، برای تولید یکی از آنها نیاز دارد.
تولید متون طبیعی با هوش مصنوعی، قابلیت شخصیسازی را نیز در سطوح بالا ارائه میکند. چنان رویکردی، قطعا به بهبود سرویس و تجربهی کلی برای مشتریان خواهد انجامید. بهعنوان مثال میتوان به گزارشهایی اشاره کرد که بهصورت اختصاصی برای هر سازمان، با استفاده از دادههای خود آنها، ارائه میشود.
پردازش طبیعی زبان، در روند پیشرفت خود به افراد کمک میکند تا دادهها را بهصورت معنادارتری برای افراد ناآشنا با علوم داده، عرضه کنند. بهعنوان مثال، با آن که نمودار و تصویر، برای درک بسیاری از موارد مفید هستند، برخی افراد در درک آنها مشکل دارند. در آنجا، هوش مصنوعی میتواند تفسیری از دادههای نموداری درکنار آنها ارائه دهد تا مخاطب، درک بهتری از آنها پیدا کند.
بانک آلمانی Commerzbank برای کاهش زمان تحقیقات و همچنین هزینههای خود، از هوش مصنوعی برای تولید گزارشهای تحقیقات دارایی استفاده میکند. آن فرایند، هنوز بهصورت کامل خودکار نیست، اما فناوری مورد استفاده، اکنون میتواند حدود ۷۵ درصد از کارهای تحلیلگران سنتی دارایی را انجام دهد.
کاربردهای اتوماسیون در خبرنگاری نیز بهوفور در دنیای امروز دیده میشوند. آن کاربردها در اتاقهای خبر سرتاسر جهان، فرایندهای متنوعی از افزایش سرعت احقیق تا حقیقتسنجی اخبار، بررسی نظرات، سادهسازی روند کاری و حتی حذف اخبار جعلی و از همه مهمتر، نوشتن محتوا را انجام میدهند.
اسوشیتدپرس، اکنون از هوش مصنوعی برای نوشتن هزاران گزارش ورزشی استفاده میکند. نرمافزار آنها با پیروی از الگوی طراحیشده، دادهها را اسکن کرده و بخشهایی از مسابقهی ورزشی که برای خواننده جذاب و مهم هستند را استخراج میکند. شناخت لحن زبات، برای تولید محتوایی که طبیعی بهنظر برسد، حیاتی محسوب میشود.
در مثالی دیگر، بسیاری از مؤسسههای مالی، با استفاده از پلتفرم Quill شرکت Narrative Science، با سرعت بالا گزارشهای مالی ۱۰ تا ۱۵ صفحهای تولید میکنند. از میان مشتریان آن سرویس میتوان به Groupon، Forbes و USAA اشاره کرد.
هوش مصنوعی، در خلاصهسازی متون بلند نیز کاربرد زیادی دارد. چنان رویکردی، نیاز به درک متن منبع از سوی الگوریتم دارد. سپس، معنا و جزئیات مهم متن، در یک خلاصهی شیوا و قابل فهم، عرضه میشود.
جالب است بدانید استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا، منجر به نوشتن رمانی بهنام The Day a Computer Writes a Novel شد که تا مراحل کسب جایزه نیز پیش رفت. در نمونههای دیگر آثار ادبی، داستانهای کوتاه و شعر هم بهچشم میخورند.
بههرحال، باوجود موفقیتهای بهدست آمده، هنوز مراحل متعددی باید طی شود تا ماشینها، محتوایی با سطح خلاقیت و هوش نزدیک به انسان تولید کنند. البته، پیشرفتهای کنونی ما را به فکر وا میدارد که دیگر، کدام آثار خلاقانه، کاملا انسانی خواعند بود و نوشتن باکیفیت، شامل چه مواردی میشود؟
مکدونالد، همیشه با تصوری از لوگوی مشهور به شکل حرف M و انواع همبرگرهای جذاب در سرتاسر جهان همراه میشود. کمتر کسی با شنیدن نام برند آمریکایی، مفاهیم فناورانه همچون کلانداده را در ذهن تصور میکند؛ اما تصورات احتمالا بهزودی تغییر میکنند. غول جهانی صنعت غذا، اخیرا تمایل شدید خود را به یادگیری ماشین نشان داده است و تمایل آنها، هزینههای سنگینی را هم برای شرکت آمریکایی بههمراه داشت.
اخبار تقریبا رسمی، تأیید کردهاند که مکدونالد در خرید Dynamic Yield به توافق رسیده است. این استارتاپ، فناوری تصمیمگیری منطقی را براساس الگوریتمهای هوشمند، به خردهفروشها ارائه میکند. در بیان ساده، مثلا وقتی محصولی را در سبد خرید آنلاین خود اضافه میکنید، فناوری دست به کار میشود و خریدهای مشابه دیگر کاربران را هم به شما پیشنهاد میکند.
کارشناسان متعدد و افراد نزدیک به شرکتهای فوق، ادعا میکنند که داینامیک ییلد نزدیک به ۳۰۰ میلیون ارزش دارد. در صورت صحت ادعاها و نهایی شدن خرید از سوی مکدونالد، استارتاپ کلاندادهای، بزرگترین خرید فرمانروای صنایع غذایی پس از بوستون مارکت در سال ۱۹۹۹ خواهد بود. مکدونالد، تنها در سال ۲۰۱۸ سود خالص ۶ میلیارد دلاری را ثبت کرد و قطعا، توانایی خرید این استارتاپ را دارد. با وجود توانایی مالی بالای مکدونالد، باز هم سؤال چرایی برای چنین خریدی از سوی آنها، مطرح میشود.
مکدونالد روزانه بیش از ۶۸ میلیون مشتری دارد. بسیاری از مشتریان حتی بدون ترک کردن خودروی خود، محصول مورد نظر را خریداری میکنند. خریدها، ازطریق فروشگاههای پارکینگی و با سرعت بالا انجام میشوند. گفته میشود که مکدونالد، در قدم اول از فناوریهای داینامیک ییلد در آن فروشگاهها استفاده خواهد کرد.
صفحات نمایش فروشگاههای پارکینگی مکدونالد، از چند سال پیش بهصورت دیجیتال در آمدهاند. این صفحات هم در بیرون و هم داخل فروشگاه، چنان حالتی دارند. همین تغییر، یکی از مهمترین سرمایهگذاریهای مکدونالد و شعبههای زیرمجموعه، از زمان شروع مدیریت استیو ایستربروک در سال ۲۰۱۵ بود. سرمایهگذاری که بهنوعی با تمرکز بر داده و اطلاعات انجام شد.
از روندهای دیگر مکدونالد در مسیر فناوری، میتوان به رونمایی از یک اپلیکیشن و همکاری با سرویس Uber Eats اشاره کرد. بهعلاوه، پروژههای زیرساختی و بهبود تجهیزات نیز از برنامههای مهم غول صنایع غذایی در سالهای اخیر بود. حرکت دیگر، جابهجایی مرکز مدیریت از حومهی شهر، به محلهی West Town شیکاگو بود که با هدف جذب هرچه بیشتر استعدادهای جوان انجام شد. باتوجهبه همهی این روندها، خرید داینامیک را میتوان نه شروعی بر تحول دیجیتال، بلکه کاتالیزوری برای سرعت بخشیدن به آن در مکدونالد در نظر گرفت.
ایستربوک، در مصاحبهای اختصاصی با وایرد دربارهی تحول دیجیتال و فعالیتهای فوق گفت:
ما شروع به وصل کردن فناوریها به یکدیگر کردیم. تلاش میکنیم تا قطعات مختلف پازل، با هم ارتباط برقرار کنند. چگونه میتوان از بازاریابی جامع به شخصیسازی جامع برای مشتریها دست پیدا کرد؟ برای رسیدن به هدف، باید داده را در داخل اکوسیستم بهگونهای رمزگشایی کنیم که درنهایت به نفع مشتریان باشد.
در مثالی ساده، میتوان بهکارگیری علوم داده را در فروشگاههای ماشینی مکدونالد شرح داد. وقتی مشتری به یکی از فروشگاههای مکدونالد مراجعه میکند، صفحهنمایشی دیجیتال، درکنار خوشآمدگویی، پیشنهادهایی را نیز به او ارائه میکند. پس از آن که مشتری به پنجرهی سفارش میرسد، منوی کامل برای او نمایش داده میشود. کل این فرایند، اکنون بهصورت ایستا انجام میشود و بهجز چرخشهای دستی در مواردی همچون پیشنهادها روزانه یا تغییر حالت از صبحانه به نهار، تغییر چندانی در تابلوها رخ نمیدهد.
یک پروژهی آزمایشی در فروشگاه میامی مکدونالد توسط داینامیک ییلد انجام شد که صفحات نمایش منوها را با الگوریتمی چابکتر برنامهریزی کرد. الگوریتمها، دادههایی متنوع همچون وضعیت آبوهوا، ساعت کنونی، ترافیک محلی، رخدادهای مناطق اطراف و همچنین تاریخچهی فروش را در همان فروشگاه و در شعبههای دیگر بررسی میکنند. در رویکرد جدید مکدونالد، مبتنی بر یادگیری ماشین، پیشنهادهایی به مشتریان ارائه میشود که محبوبتر بودهاند و درنهایت، شانس فروش هم بالا میرود. ایستربوک میگوید آنها هیچ مشکلی از لحاظ دادههای مورد نیاز برای پروژه ندارند و قطعا بهمرور، هوشمندی مورد نیاز را از دادههای سرشار خود استخراج خواهند کرد.
بدون اغراق دانلود افزونه yoast seo را می نا پرچمدار بدون رقیب در میانی افزونه های سئوی وردپرس دانست .
این افزونه با نصب بیش از 4 میلیون بار بالاترین محبوبیت را در بین وبمستران جهان در مقوله سئو دارد که این احصاء به ما پرتو می دهد این افزونه لغایت چه حتماً توانسه است خوشنودی وبمستران را جلب نماید .
اگر به تعقیب جذب کاربران و بازدیدکنندگان بیشتر برای سایتتون هستید پیشنهاد ما به شما افزونه Yoast seo قویترین و حرفه ای ترین افزونه ی سئو وردپرس که امروزه محبوبترین افزونه ی وردپرسی است ، می باشد . افزونه Yoast seo اصلی ترین پلاگین سئوی وردپرس از سنه 2008 تا به امروز می باشد .
با دانلود افزونه yoast seo یک ابزار نیرومند را در پسندیدن دارید که به شما کمک می کند در نتایج جستجوی گوگل به خوبیIndex شده و بازدید از سایت شما را به طور کاملا محسوسی بالا ببرد. دانلود افزونه yoast seo مطالب سایت شما را برای بازدیدکنندگان و عنکبوت های موتورهای جستجو مقبول تر خواهد کرد و با انجام پیشنهادهای این افزونه نتیجه ی زیاد نکوداشتن برای وب سایت خود تماشا خواهید کرد.
با پروا به بروزرسانی های مکرر افزونه یواست و اهمیت زیاد بالا در به روز نگه داشتن این افزونه جهت افزایش سئوی سایت, افزونه VIP طراحی و در دسترس مشتریان این افزونه در سایت راست چین پیمان داده شد.
با این افزونه تنها با یک کلیک می توانید افزونه یواست سئو پریمیوم خود را به واپسین نسخه به روزرسانی کنید.
همچنین این افزونه قابلیت نصب سر راست Yoast Seo Premium را دارد و نیازی نیست شما نخست افزونه را نصب و سپس آن را به روزرسانی کنید.
از دیگر قابلیت های افزونه VIP امکان به روزرسانی افزونه یواست سئو مجانی به یواست سئو پریمیوم می باشد.
همراه با افزونه VIP Yoast SEO Premium:
هشدار به روزرسانی در صورت وجود نسخه جدید افزونه Yoast Seo Premium
به روزرسانی سر راست و تنها با یک کلیک به نسخه جدید Yoast Seo Premium
عدم حذف اطلاعات سئوی مطالب پیشین یا تنظیمات مربوط به افزونه
وجود بخش تعلیم های ویدیویی کاملا پارسی و اختصاصی یواست سئو
کاملا (100%) مستقل از افزونه Yoast Seo Premium و عدم تداخل در شغل آن
به روزرسانی سر راست افزونه VIP از تقسیم مدیریت آن
خلاص شدن از آپدیت افزونه به صورت دستی!
سئوی وردپرس با افزونه Yoast SEO Premium :
خوب اکنون که سوال اینه تا وقتی نسخه ی مجانی این افزونه موجوده ما چرا باید افزونه Yoast SEO Premium را خریداری کنیم ؟
در صورت بروز دشوار این خیلی مهمه که تارنما فروشنده خدمات خوبی در اختیارتون بذاره همانند ضمانت مراجعت وجه و یا پشتیبانی دائمی محصول . اگر مبتلا خطا یا مشکلی شدید چه کسی بهتر از فروشنده اون محصول میتونه کمکتون کنه ؟
سئوی وردپرس با افزونه Yoast SEO Premium با ساخت متا تگ های کاربردی مایه می شود سئوی سایت شما به طور قابل توجهی بالا برود که این امر در نهایت موجب ورودی بسیار بالاتری از موتور های جستجوگر خواهد شد, این افزونه لازمه هر وبسایت موفق وردپرسی است .
افزونه yoast seo
امکان پیمان دادن بیش از یک کلمه کانونی
مهمترین تفاوت سئوی وردپرس با افزونه Yoast SEO Premium با Yoast Seo امکان قرار دادن چند کلید کلمه کانونی برای یک مطلب است .
این افزونه با پروا به کلیدواژه(ـای) کانونی در نظر گرفته شده, مطلب شما را از نظر سئو با کلیدواژه کاونی آنالیز می کند و با گزارش این شغل به شما کمک می کند تغییرات لازم برای بهینه سازی و افزایش سئوی مطلب خود را اعمال کنید سئوی وردپرس با افزونه Yoast SEO Premium مایه افزایش چند برابری محبوبیت مطالب شما نزد موتورهای جستجوگر مخصوصا گوگل خواهد شد .
عدم نمایش تبلیغات در پیشخوان وردپرس
نسخه پریمیوم برخلاف نسخه مجانی به هیچ عنوان تبلیغاتی در پیشخوان وردپرس شما نمایش نمی دهد این امر باعث تمرکز اغلب شما به امور سئو خواهد شد .
افزونه Yoast SEO Premium
امکان به کارگیری دسته تعلیم ویدیوی
در نسخه پریمیوم افزونه سئو یواست وردپرس با Yoast Seo شما به صورت کامل به بخش تعلیم ویدیویی دسترسی خواهید داشت و ی توانید از امکانات قرار گرفته در این دسته جهت فهم بهتر سئو و تعلیم افزونه یواست استفاده کنید .
امکان تغییر لینک های قدیمی به لینک جدید
افزونه سئوی وردپرس با Yoast Seo به شما کمک می کند لینک های شکسته سایت خود را که در موتورهای جستجو با خطا مواجه شده اند را به ادرس جدید ریدایرکت کنید, وانگهی یک بخش جهت نگریستن لینک های شکسته سایت شما در این افزونه در عقیده گرفته شده است .
مدتی قبل سامسونگ اعلام کرد که عرضه اندروید پای برای گلکسی اس ۹ را در ماه ژانویه آغاز خواهد کرد ولی حالا بهنظر میرسد این کمپانی تصمیم گرفته آپدیت موردنظر را زودتر از موعد مقرر منتشر کند.
در حال حاضر نسخه با ثبات اندروید پای برای تمام گوشیهای گلکسی اس ۹ موجود در کشور آلمان منتشر شده است. البته برخی از کاربران توییتر و ردیت هم عرضه این نسخه را در کشورهای هلند و اسلواکی تایید کردهاند. بعد از این به روزرسانی، نسخه نرمافزار گلکسی اس ۹ پلاس به G965FXXU2CRLI تغییر مییابد و برای گلکسی اس ۹ این نسخه G960FXXU2CRLI نام دارد. همچنین وجود این فایلها در سرورهای سامسونگ تایید شده است.
حجم این بهروزرسانی ۱۷۴۴.۲۴ مگابایت است که با توجه به همهجانبه بودن آن، چنین موضوعی کاملا طبیعی به حساب میآید. همچنین باید خاطرنشان کنیم این نسخه از اندروید از رابط کاربری تازهنفس One UI بهره میبرد که قابلیتهای زیادی را برای این سیستمعامل به ارمغان آورده است. در ادامه میتوانید تمام تغییرات اعمال شده در این بهروزرسانی را مشاهده کنید.
مطابق معمول، سامسونگ بهروزرسانی نرمافزاری را به تدریج برای گوشیهای پرچمدار خود منتشر میکند. در حال حاضر، هنوز خبری در مورد عرضه این نسخه در دیگر کشورها منتشر نشده اما به احتمال زیاد، خیلی زود نسخه پایدار اندروید پای در دیگر کشورها هم برای دانلود عرضه میشود.
منبع: Android Authority