قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 14

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

۲۰ نمونه از کاربردهای هوش مصنوعی در خرده‌فروشی

سال‌ها است، روش‌های ابتدایی خرده‌فروشی تغییرات چندانی نداشته‌اند: به فروشگاه بروید، محصول موردنظر را پیدا کنید و آن را بخرید؛ اما هوش مصنوعی کاملا می⁢‌تواند تجربه⁢‌ی خرید سنتی را متحول کند و آن را به سطح بالاتری از شخصی‌⁢سازی، اتوماسیون و افزایش بازدهی ببرد. در ادامه به ۲۰ نمونه از بهبود تجربه⁢‌ی خرده⁢‌فروشی هوش مصنوعی اشاره می‌شود.

۱. Lowes از ربات برای پیدا کردن کالاها استفاده می⁢‌کند

هدایت یک فروشگاه سخت‌⁢افزاری، کار دشواری است. شرکت Lowes با ساخت رباتی به نامLoweBot به هدایت مشتریان در فروشگاه می⁢‌پردازد و کالاهای مورد نیاز آن⁢‌ها را پیدا می‌کند. LoweBot-ها در کل فروشگاه گردش می⁢‌کنند و از مشتریان، سؤال­‌های ساده‌­ای در مورد محصولات مورد نیازشان می­‌پرسند. این ربات⁢‌ها می‌⁢توانند مسیر، نقشه و اطلاعات محصول را به مشتریان بدهند. همچنین می⁢‌توانند انبار فروشگاه و کالاهای موجود را بررسی کنند.

Lowes

۲. Walgreens از هوش مصنوعی برای ردیابی شیوع آنفولانزا استفاده می⁢‌کند

آنفولانزا بیماری ناخوشایندی است که در صورت درمان‌نشدن به‌صورت صحیح می‌تواند مهلک باشد. با اقدامات صحیح می‌توان به‌سلامتی خود و خانواده کمک کرد. شرکت Walgreens با استفاده⁢ از بعضی داده⁢‌های به‌دست‌آمده از دستورالعمل⁢‌های ضدویروسی، به شناسایی بیش از ۸۰۰۰ موقعیت برای ردیابی شیوع آنفولانزا پرداخته است. نقشه‌­های تعاملی آنلاین نه‌تنها به مشتریان در مورد شدت آنفولانزا در محدوده‌­ی آن­ها هشدار می­‌دهند؛ بلکه به وال‌گرینز هم در توزیع محصولات در مناطق آلوده کمک می­‌کنند.

وال گرینز

۳.  Sephora دسترسی به خدمات آرایش صورت را آسان می­‌سازد

برای رسیدن به آرایش صورت دلخواه، بدون نیاز به تست لوازم آرایشی روی صورت، از Sephoraکمک بگیرید. ربات Color IQ چهره‌ی مشتری را اسکن می‌کند و پیشنهاد‌ها سفارشی را به او ارائه می­‌دهد. تشخیص رنگ مناسب برای لب نیز برعهده‌ی Lip IQ قرار دارد. در نتیجه دیگر نیازی نیست مشتریان با آزمون و خطا، رنگ مناسب صورت خود را تشخیص دهند.

سفورا

۴. The North Face، به یافتن پوشاک مناسب کمک می‌­کند

می­‌دانید چه نوع کت یا کاپشنی برایتان مناسب است؟ The North Face به کمک شما خواهد آمد. این شرکت با استفاده از فناوری محاسبات شناختی IBM Watson، پرسش‌­هایی در مورد کاربرد و موقعیت مکانی دلخواه مشتریان برای پوشیدن کت مطرح می‌­کند. The North Face با استفاده از این اطلاعات می‌تواند توصیه­‌های سفارشی را به مشتریان ارائه دهد و به آن‌­ها در انتخاب کت متناسب با فعالیتشان کمک کند.

نورث فیس

۵.  Neiman Marcus از هوش مصنوعی برای جستجوی بصری استفاده می­‌کند

فروشگاه لوکس نیمان مارکوس از هوش مصنوعی برای یافتن کالا استفاده می­‌کند. کاربران می‌توانند هرکجا که هستند با اپلیکیشن Snap.Find.Shop از کالای مورد نیاز خود عکس بگیرند. سپس Neiman Marcus با بررسی موجودی و یافتن کالاهای یکسان یا مشابه با کالای درخواستی، به مشتریان در یافتن کالای مورد نظر کمک می­‌کند. نتیجه‌­ی جستجوی تصویری، کالایی با شباهت بالا یا منطبق با کالای درخواستی است.

نیمان مارکوس

۶. Taco Bell به مشتریان در سفارش ساندویچ کمک می­‌کند

گاهی نمی­‌خواهید زیاد در صف خرید ساندویچ معطل شوید. Taco Bell نخستین رستورانی است که امکان سفارش مستقیم غذا را ازطریق هوش مصنوعی فراهم می‌کند. Tacobot با Slack سازگاری دارد و مشتریان می­‌توانند سفارش خود را به‌صورت متنی یا صوتی ثبت کنند. با این ربات می­‌توان سفارش­‌های عمده و خاص را هم ثبت کرد. ربات Tacobell با شوخ‌طبعی به مشتری پاسخ می­‌دهد.

taco bell

۷. Macy، هوش مصنوعی را به واسطه­‌ی درون فروشگاهی خود اضافه می‌­کند

آیا تابه­‌حال وارد فروشگاه شده­‌اید و ندانید چه می­‌خواهید و دنبال چه کالایی هستید؟ اپلیکیشن Macy پاسخ‌­هایی را برای هر فروشگاه مستقل آماده می‌کند. زمانی‌که مشتری در فروشگاه است، با باز کردن اپلیکیشن و چت با ربات AI می‌تواند کالای مورد نظر را پیدا کند. این ربات، حتی می‌تواند ناامیدی و خستگی مشتری در یافتن کالای موردنظر را تشخیص دهد و از کارمندان انسانی می­‌خواهد به خریدار کمک کنند.

ماکی

۸. ربات­‌های والمارت برای اسکن قفسه­‌ی محصولات

والمارت یکی از بزرگ‌ترین فروشگا‌‌‌ه‌­های خرده‌­فروشی جهان به‌حساب می‌آید. این فروشگاه هدف استفاده از ربات‌­ها برای نظارت بر قفسه‌های وسیع را دنبال می‌کند. والمارت در حال حاضر، ربات‌­های اسکن قفسه­‌ی خود را در بسیاری از شعبه‌­های خود تست کرده است.

ربات‌­های والمارت می­‌توانند کمبود کالا، کالاهای فاقد برچسب قیمت و کالاهایی را که نیاز به تغییر دارند در قفسه‌­ها پیدا کنند. بدین ترتیب کارمندان انسانی هم وقت بیشتری را صرف ارتباط با مشتریان می­‌کنند و مطمئن می­‌شوند مشتریان با قفسه­‌های خالی روبه‌­رو نخواهند شد.

والمارت

۹. ThredUP از هوش مصنوعی برای به خاطر سپردن اولویت­های مشتری استفاده می­‌کند

امانت­‌فروشی آنلاین ThredUP اخیرا از جعبه­‌های Goody رونمایی کرده است که یک مجموعه‌لباس­‌ دسته‌­دوم منطبق با سبک پوشش مشتری را دربرمی‌گیرد. مشتری‌­ها می‌توانند لباس­‌های دلخواه را انتخاب کرده و بخرند و سایر­‌ لباس­‌ها را مرجوع کنند. الگوریتم هوش مصنوعی این شرکت، اولویت­ مشتریان را به‌خاطر می­‌سپارد؛ بنابراین بسته­‌های پیشنهادی آینده را بهتر با سبک دلخواه آن­‌ها تطبیق می‌­دهد. دریافت بسته‌­های پیشنهادی برای مشتریان، آسان­‌تر از جستجوی مستقل لباس‌ها است.

thredup

۱۰. آمازون، هوش مصنوعی را جایگزین صندوق­دارها می­‌کند

روش بدون فهرست در خرده­‌فروشی AI با آمازون و فروشگاه انقلابی آن، Amazon Go تکمیل می­‌شود. در این روش، مشتریان می­‌توانند به فروشگاه بروند، کالاهای مورد نیاز خود را از قفسه­‌ها بردارند و بدون مراجعه به صندوق­‌دار از فروشگاه خارج شوند. حسگرها و دوربین‌­های فروشگاه، خرید مشتریان را ردیابی می‌­کنند و پس از خروج، هزینه از حساب آمازون آن‌­ها کسر می‌شود؛ بنابراین با وجود تجربه­‌ی خرید سریع و یکپارچه­‌ی هوش مصنوعی، دیگر لازم نیست مشتریان در صف­‌های طولانی منتظر بمانند.

آمازون گو

۱۱. Uniqlo با هوش مصنوعی، ذهن­‌خوانی می­‌کند

فروشگاه پوشاک Uniqlo در کاربرد علم هوش مصنوعی برای ایجاد تجربه­‌ی منحصر­به‌­فرد درون‌فروشگاهی پیشتاز است. فروشگاه‌ها از کیوسک­‌های Umood مجهز به AI برخوردار هستند که انواع محصولات را به مشتری نشان می­‌دهند و واکنش آن‌­ها نسبت به رنگ و سبک را ازطریق انتقال­‌دهنده‌­های عصبی اندازه می­‌گیرند. سپس کیوسک AI براساس واکنش هر شخص، محصولات مورد نیاز آن­‌ها را پیشنهاد می­‌کند. حتی لازم نیست، مشتری­‌ها دکمه‌­ای را فشار دهند؛ سیگنال­‌های مغزی آن‌­ها برای سیستم کافی هستند و حس آن­‌ها نسبت به هر کالا را منتقل می­‌کنند.

یونیکو

۱۲. West Elm سبک و محصول را به یکدیگر پیوند می­‌زند

مشتری‌­ها معمولا استایل مبلمان و اثاث منزل را به‌صورت فیزیکی انتخاب می­‌کنند؛ اما West Elmاین کار را ازطریق هوش مصنوعی انجام می­‌دهد. Pinterest Style Finder با اسکنِ بردهایپینترست مشتریان، از سبک دلخواه آن­‌ها آگاه می­‌شود و فهرستی از کالاهای دکوراسیون منزل را پیشنهاد می‌دهد. در نتیجه مشتریان به‌سادگی می­‌توانند به طراحی زیبا و دلخواه خانه­‌ی خود برسند.

وست الم

۱۳. Sam's Club خرید عمده را بهبود می­‌دهد

فروشگاه عمده­‌فروشی Sam's Club اخیرا نسخه‌­ای کوچک‌تر و مجهز به AI از فروشگاه خود به نامSam's Club Now را افتتاح کرده است. مشتریان بدون نیاز به ایستادن در صف­‌های خرید می­‌توانند به خرید از این فروشگاه بپردازند. اپلیکیشن فروشگاه هم بهترین و بهینه‌­ترین مسیر کالا را براساس فهرست خرید مشتریان در اختیار آن‌­ها قرار می­‌دهد.


هوش مصنوعی اکنون توانایی نگارش محتوای باکیفیت را دارد

اگر به این باور رسیده باشید که هوش مصنوعی، می‌تواند روزی همه‌ی فرایندها را به‌صورت اتوماسیون در بیاورد، از شنیدن خبر نگارش محتوا توسط آن، شگفت‌زده نمی‌شوید. بسیاری از مؤسسه‌های بزرگ رسانه‌ای همچون نیویورک تایمز، اسوشیتدپرس، رویترز، واشنگتن پست و یاهواسپرت، امروزه از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کنند.

طبق آمارهای منتشر شده، The Press Association می‌تواند ماهانه ۳۰ هزار خبر محلی را با به کارگیری هوش مصنوعی تولید کند. البته، می‌توان حدس زد که بسیاری از آن اخبار، با فرمول‌هایی ساده از ترکیب موارد دیگر تشکیل می‌شوند. البته، امروز هوش مصنوعی توانایی تولید محتوای خلاقانه را دارد و از متون ترکیبی به مرحله‌ای جدید رسیده است. محتوایی که می‌تواند در قالب شعر یا حتی رمان عرضه شود.

هوش مصنوعی چگونه محتوا می‌نویسد؟

فرایند نرم‌افزاری که از داده‌های موجود، نوشته تولید می‌کند، به‌نام Natural Language Generation یا NLG شناخته می‌شود. درحال‌حاضر، از آن فرایند در نیازهای متعدد تولید محتوا در جهان استفاده می‌شود. از کاربردهای امروزی تولید محتوای ماشینی می‌توان به گزارش‌های کسب‌وکارها، ایمیل‌های شخصی‌سازی شده، ارتباطات پیامی داخل اپلیکیشن‌ها، به‌روزرسانی پورتفولیوی مالی مشتریان و موارد دیگر اشاره کرد.

هوش مصنوعی

اولین مرحله از NLG، با مشخص کردن نوع محتوای مورد نیاز شروع می‌شود. هر نوع از محتوا از پست‌های شبکه‌های اجتماعی تا گزارش‌های مالی و شعر و نوشته‌های ادبی، سبک نوشتاری منحصربه‌فرد و زیرساخت‌های مشخص دارند. تعیین زیرساخت‌ها و طرح اولیه که به‌نام الگو نیز شناخته می‌شود، توسط کاربر نهایی سیستم، زیرساخت خود NLG یا ارائه‌کننده راهکارهای نرم‌افزاری آن تعیین می‌شود.

سیستم هوش مصنوعی علی بابا، برای فروشندگان در این سرویس، تولید محتوا خواهد کرد

هوش مصنوعی باتوجه‌به ساختار مورد نظر، از داده‌ها محتوا تولید می‌کند

از میان ابزارهای NLG موجود می‌توان به Quill از شرکت Narrative Science، سرویس Polly ازآمازون و Wordsmith شرکت Automated Insights اشاره کرد. سرویس متن به صوت گوگلنیز در میان آن دسته‌بندی قرار می‌گیرد. برخی سازمان‌های رسانه‌ای همچون واشنگتن پست (سرویس Heliograf) هم ابزارهای اختصاصی خود را توسعه داده‌اند.

مانند همه‌ی راهکارهای هوش مصنوعی، مالکیت و دسترسی به داده، حیاتی محسوب می‌شود. درباره‌ی موضوع نگارش توسط هوش مصنوع، داده‌های ساختاربندی شده به نرم‌افزار تزریق و در فرایندهای «منطق شرطی» پردازش می‌شود. به‌تعریف ساده، هدف نهایی آن است که خروجی، تا حد امکان به محتوایی شبیه به متن تولیدشده توسط انسان، تبدیل شود.

content

چرا شرکت‌ها در تولید محتوای ماشینی سرمایه‌گذاری می‌کنند؟

مانند همه‌ی کاربردهای هوش مصنوعی، NLG هم به انسان‌ها امکان می‌دهد تا دیتاست‌های عظیم‌تر را پردازش کنند و همچنین، در تولید دیتاست‌ها هم بازدهی بیشتری داشته باشند. سازمان‌هایی که از راهکارهای NLG برای تولید محتوا استفاده می‌کنند، هزاران محتوا را در طول زمانی تولید می‌کنند که یک انسان، برای تولید یکی از آن‌ها نیاز دارد.

ارائه‌ی متون گزارشی، یکی از کاربردهای مهم NLG است

تولید متون طبیعی با هوش مصنوعی، قابلیت شخصی‌سازی را نیز در سطوح بالا ارائه می‌کند. چنان رویکردی، قطعا به بهبود سرویس و تجربه‌ی کلی برای مشتریان خواهد انجامید. به‌عنوان مثال می‌توان به گزارش‌هایی اشاره کرد که به‌صورت اختصاصی برای هر سازمان، با استفاده از داده‌های خود آن‌ها، ارائه می‌شود.

پردازش طبیعی زبان، در روند پیشرفت خود به افراد کمک می‌کند تا داده‌ها را به‌صورت معنادارتری برای افراد ناآشنا با علوم داده، عرضه کنند. به‌عنوان مثال، با آن که نمودار و تصویر، برای درک بسیاری از موارد مفید هستند، برخی افراد در درک آن‌ها مشکل دارند. در آنجا، هوش مصنوعی می‌تواند تفسیری از داده‌های نموداری درکنار آن‌ها ارائه دهد تا مخاطب، درک بهتری از آن‌ها پیدا کند.

کلمات(words)

مثال‌هایی از به‌کارگیری هوش مصنوعی در تولید محتوا

بانک آلمانی Commerzbank برای کاهش زمان تحقیقات و همچنین هزینه‌های خود، از هوش مصنوعی برای تولید گزارش‌های تحقیقات دارایی استفاده می‌کند. آن فرایند، هنوز به‌صورت کامل خودکار نیست، اما فناوری مورد استفاده، اکنون می‌تواند حدود ۷۵ درصد از کارهای تحلیل‌گران سنتی دارایی را انجام دهد.

کاربردهای اتوماسیون در خبرنگاری نیز به‌وفور در دنیای امروز دیده می‌شوند. آن کاربردها در اتاق‌های خبر سرتاسر جهان، فرایندهای متنوعی از افزایش سرعت احقیق تا حقیقت‌سنجی اخبار، بررسی نظرات، ساده‌سازی روند کاری و حتی حذف اخبار جعلی و از همه مهم‌تر، نوشتن محتوا را انجام می‌دهند. 

بسیاری از سرویس‌های خبری هم از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند

اسوشیتدپرس، اکنون از هوش مصنوعی برای نوشتن هزاران گزارش ورزشی استفاده می‌کند. نرم‌افزار آن‌ها با پیروی از الگوی طراحی‌شده، داده‌ها را اسکن کرده و بخش‌هایی از مسابقه‌ی ورزشی که برای خواننده جذاب و مهم هستند را استخراج می‌کند. شناخت لحن زبات، برای تولید محتوایی که طبیعی به‌نظر برسد، حیاتی محسوب می‌شود.

در مثالی دیگر، بسیاری از مؤسسه‌های مالی، با استفاده از پلتفرم Quill شرکت Narrative Science، با سرعت بالا گزارش‌های مالی ۱۰ تا ۱۵ صفحه‌ای تولید می‌کنند. از میان مشتریان آن سرویس می‌توان به Groupon، Forbes و USAA اشاره کرد.

content recycling

هوش مصنوعی، در خلاصه‌سازی متون بلند نیز کاربرد زیادی دارد. چنان رویکردی، نیاز به درک متن منبع از سوی الگوریتم دارد. سپس، معنا و جزئیات مهم متن، در یک خلاصه‌ی شیوا و قابل فهم، عرضه می‌شود.

جالب است بدانید استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا، منجر به نوشتن رمانی به‌نام The Day a Computer Writes a Novel شد که تا مراحل کسب جایزه نیز پیش رفت. در نمونه‌های دیگر آثار ادبی، داستان‌های کوتاه و شعر هم به‌چشم می‌خورند.

به‌هرحال، باوجود موفقیت‌های به‌دست آمده، هنوز مراحل متعددی باید طی شود تا ماشین‌ها، محتوایی با سطح خلاقیت و هوش نزدیک به انسان تولید کنند. البته، پیشرفت‌های کنونی ما را به فکر وا می‌دارد که دیگر، کدام آثار خلاقانه، کاملا انسانی خواعند بود و نوشتن باکیفیت، شامل چه مواردی می‌شود؟

مک‌ دونالد با خرید ۳۰۰ میلیون دلاری به حوزه کلان‌داده وارد می‌شود

مک‌دونالد، همیشه با تصوری از لوگوی مشهور به شکل حرف M و انواع همبرگرهای جذاب در سرتاسر جهان همراه می‌شود. کمتر کسی با شنیدن نام برند آمریکایی، مفاهیم فناورانه همچون کلان‌داده را در ذهن تصور می‌کند؛ اما تصورات احتمالا به‌زودی تغییر می‌کنند. غول جهانی صنعت غذا، اخیرا تمایل شدید خود را به یادگیری ماشین نشان داده است و تمایل آن‌ها، هزینه‌های سنگینی را هم برای شرکت آمریکایی به‌همراه داشت.

اخبار تقریبا رسمی، تأیید کرده‌اند که مک‌دونالد در خرید Dynamic Yield به توافق رسیده است. این استارتاپ، فناوری تصمیم‌گیری منطقی را براساس الگوریتم‌های هوشمند، به خرده‌فروش‌ها ارائه می‌کند. در بیان ساده، مثلا وقتی محصولی را در سبد خرید آنلاین خود اضافه می‌کنید، فناوری دست به کار می‌شود و خریدهای مشابه دیگر کاربران را هم به شما پیشنهاد می‌کند.

کارشناسان متعدد و افراد نزدیک به شرکت‌های فوق، ادعا می‌کنند که داینامیک ییلد نزدیک به ۳۰۰ میلیون ارزش دارد. در صورت صحت ادعاها و نهایی شدن خرید از سوی مک‌دونالد، استارتاپ کلان‌داده‌ای، بزرگ‌ترین خرید فرمانروای صنایع غذایی پس از بوستون مارکت در سال ۱۹۹۹ خواهد بود. مک‌دونالد، تنها در سال ۲۰۱۸ سود خالص ۶ میلیارد دلاری را ثبت کرد و قطعا، توانایی خرید این استارتاپ را دارد. با وجود توانایی مالی بالای مک‌دونالد، باز هم سؤال چرایی برای چنین خریدی از سوی آن‌ها، مطرح می‌شود.

مک‌دونالد روزانه بیش از ۶۸ میلیون مشتری دارد. بسیاری از مشتریان حتی بدون ترک کردن خودروی خود،‌ محصول مورد نظر را خریداری می‌کنند. خریدها، ازطریق فروشگاه‌های پارکینگی و با سرعت بالا انجام می‌شوند. گفته می‌شود که مک‌دونالد، در قدم اول از فناوری‌های داینامیک ییلد در آن فروشگاه‌ها استفاده خواهد کرد.

صفحات نمایش فروشگاه‌های پارکینگی مک‌دونالد، از چند سال پیش به‌صورت دیجیتال در آمده‌اند. این صفحات هم در بیرون و هم داخل فروشگاه، چنان حالتی دارند. همین تغییر، یکی از مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌های مک‌دونالد و شعبه‌های زیرمجموعه،‌ از زمان شروع مدیریت استیو ایستربروک در سال ۲۰۱۵ بود. سرمایه‌گذاری که به‌نوعی با تمرکز بر داده و اطلاعات انجام شد.

McDonald's

از روندهای دیگر مک‌دونالد در مسیر فناوری، می‌توان به رونمایی از یک اپلیکیشن و همکاری با سرویس Uber Eats اشاره کرد. به‌علاوه، پروژه‌های زیرساختی و بهبود تجهیزات نیز از برنامه‌های مهم غول صنایع غذایی در سال‌های اخیر بود. حرکت دیگر، جابه‌جایی مرکز مدیریت از حومه‌ی شهر، به محله‌ی West Town شیکاگو بود که با هدف جذب هرچه بیشتر استعدادهای جوان انجام شد. باتوجه‌به همه‌ی این روندها، خرید داینامیک را می‌توان نه شروعی بر تحول دیجیتال، بلکه کاتالیزوری برای سرعت بخشیدن به آن در مک‌دونالد در نظر گرفت.

ایستربوک، در مصاحبه‌ای اختصاصی با وایرد درباره‌ی تحول دیجیتال و فعالیت‌های فوق گفت:

ما شروع به وصل کردن فناوری‌ها به یکدیگر کردیم. تلاش می‌کنیم تا قطعات مختلف پازل، با هم ارتباط برقرار کنند. چگونه می‌توان از بازاریابی جامع به شخصی‌سازی جامع برای مشتری‌ها دست پیدا کرد؟ برای رسیدن به هدف، باید داده را در داخل اکوسیستم به‌گونه‌ای رمزگشایی کنیم که درنهایت به‌ نفع مشتریان باشد.

در مثالی ساده، می‌توان به‌کارگیری علوم داده را در فروشگاه‌های ماشینی مک‌دونالد شرح داد. وقتی مشتری به یکی از فروشگاه‌های مک‌دونالد مراجعه می‌کند، صفحه‌نمایشی دیجیتال، درکنار خوش‌آمدگویی، پیشنهادهایی را نیز به او ارائه می‌کند. پس از آن که مشتری به پنجره‌ی سفارش می‌رسد، منوی کامل برای او نمایش داده می‌شود. کل این فرایند، اکنون به‌‌صورت ایستا انجام می‌شود و به‌جز چرخش‌های دستی در مواردی همچون پیشنهاد‌ها روزانه یا تغییر حالت از صبحانه به نهار، تغییر چندانی در تابلوها رخ نمی‌دهد.

McDonald's

یک پروژه‌ی آزمایشی در فروشگاه میامی مک‌دونالد توسط داینامیک ییلد انجام شد که صفحات نمایش منوها را با الگوریتمی چابک‌تر برنامه‌ریزی کرد. الگوریتم‌ها، داده‌هایی متنوع همچون وضعیت آب‌وهوا، ساعت کنونی، ترافیک محلی، رخدادهای مناطق اطراف و همچنین تاریخچه‌ی فروش را در همان فروشگاه و در شعبه‌های دیگر بررسی می‌کنند. در رویکرد جدید مک‌دونالد، مبتنی بر یادگیری ماشین، پیشنهادهایی به مشتریان ارائه می‌شود که محبوب‌تر بوده‌اند و درنهایت، شانس فروش هم بالا می‌رود. ایستربوک می‌گوید آن‌ها هیچ مشکلی از لحاظ داده‌های مورد نیاز برای پروژه ندارند و قطعا به‌مرور، هوشمندی مورد نیاز را از داده‌های سرشار خود استخراج خواهند کرد.

افزونه yoast seo | افزونه سئوی وردپرس با Yoast Seo

بدون اغراق دانلود افزونه yoast seo  را می نا پرچمدار بدون رقیب در میانی افزونه های سئوی وردپرس دانست .

این افزونه با نصب بیش از 4 میلیون بار بالاترین محبوبیت را در بین وبمستران جهان در مقوله سئو دارد که این احصاء به ما پرتو می دهد این افزونه لغایت چه حتماً توانسه است خوشنودی وبمستران را جلب نماید .


اگر به تعقیب جذب کاربران و بازدیدکنندگان بیشتر برای سایتتون هستید پیشنهاد ما به شما افزونه Yoast seo قویترین و حرفه ای ترین افزونه ی سئو وردپرس که امروزه محبوبترین افزونه ی وردپرسی است ، می باشد . افزونه Yoast seo اصلی ترین پلاگین سئوی وردپرس از سنه 2008 تا به امروز می باشد .


با دانلود افزونه yoast seo یک ابزار نیرومند را در پسندیدن دارید که به شما کمک می کند در نتایج جستجوی گوگل به خوبیIndex  شده و بازدید از سایت شما را به طور کاملا محسوسی بالا ببرد. دانلود افزونه yoast seo مطالب سایت شما را برای بازدیدکنندگان و عنکبوت های موتورهای جستجو مقبول تر خواهد کرد و با انجام پیشنهادهای این افزونه نتیجه ی زیاد نکوداشتن برای وب سایت خود تماشا خواهید کرد.


با پروا به بروزرسانی های مکرر افزونه یواست و اهمیت زیاد بالا در به روز نگه داشتن این افزونه جهت افزایش سئوی سایت, افزونه VIP طراحی و در دسترس مشتریان این افزونه در سایت راست چین پیمان داده شد.


با این افزونه تنها با یک کلیک می توانید افزونه یواست سئو پریمیوم خود را به واپسین نسخه به روزرسانی کنید.

همچنین این افزونه قابلیت نصب سر راست Yoast Seo Premium را دارد و نیازی نیست شما نخست افزونه را نصب و سپس آن را به روزرسانی کنید.

از دیگر قابلیت های افزونه VIP امکان به روزرسانی افزونه یواست سئو مجانی به یواست سئو پریمیوم می باشد.


همراه با افزونه  VIP Yoast SEO Premium:


هشدار به روزرسانی در صورت وجود نسخه جدید افزونه Yoast Seo Premium

به روزرسانی سر راست و تنها با یک کلیک به نسخه جدید Yoast Seo Premium

عدم حذف اطلاعات سئوی مطالب پیشین یا تنظیمات مربوط به افزونه

وجود بخش تعلیم های ویدیویی کاملا پارسی و اختصاصی یواست سئو

کاملا (100%) مستقل از افزونه Yoast Seo Premium و عدم تداخل در شغل آن

به روزرسانی سر راست افزونه VIP از تقسیم مدیریت آن

خلاص شدن از آپدیت افزونه به صورت دستی!

سئوی وردپرس با افزونه Yoast SEO Premium :

خوب اکنون که سوال اینه تا وقتی نسخه ی مجانی این افزونه موجوده ما چرا باید افزونه Yoast SEO Premium را خریداری کنیم ؟


در صورت بروز دشوار این خیلی مهمه که تارنما فروشنده خدمات خوبی در اختیارتون بذاره همانند ضمانت مراجعت وجه و یا پشتیبانی دائمی محصول . اگر مبتلا خطا یا مشکلی شدید چه کسی بهتر از فروشنده اون محصول میتونه کمکتون کنه ؟


سئوی وردپرس با افزونه Yoast SEO Premium با ساخت متا تگ های کاربردی مایه می شود سئوی سایت شما به طور قابل توجهی بالا برود که این امر در نهایت موجب ورودی بسیار بالاتری از موتور های جستجوگر خواهد شد, این افزونه لازمه هر وبسایت موفق وردپرسی است .


افزونه yoast seo 


 


امکان پیمان دادن بیش از یک کلمه کانونی

مهمترین تفاوت سئوی وردپرس با افزونه Yoast SEO Premium با Yoast Seo امکان قرار دادن چند کلید کلمه کانونی برای یک مطلب است .


این افزونه با پروا به کلیدواژه(ـای) کانونی در نظر گرفته شده, مطلب شما را از نظر سئو با کلیدواژه کاونی آنالیز می کند و با گزارش این شغل به شما کمک می کند تغییرات لازم برای بهینه سازی و افزایش سئوی مطلب خود را اعمال کنید سئوی وردپرس با افزونه Yoast SEO Premium مایه افزایش چند برابری محبوبیت مطالب شما نزد موتورهای جستجوگر مخصوصا گوگل خواهد شد .


عدم نمایش تبلیغات در پیشخوان وردپرس

نسخه پریمیوم برخلاف نسخه مجانی به هیچ عنوان تبلیغاتی در پیشخوان وردپرس شما نمایش نمی دهد این امر باعث تمرکز اغلب شما به امور سئو خواهد شد .


 


افزونه Yoast SEO Premium


 


امکان به کارگیری دسته تعلیم ویدیوی

در نسخه پریمیوم افزونه سئو یواست وردپرس با Yoast Seo شما به صورت کامل به بخش تعلیم ویدیویی دسترسی خواهید داشت و ی توانید از امکانات قرار گرفته در این دسته جهت فهم بهتر سئو و تعلیم افزونه یواست استفاده کنید .


امکان تغییر لینک های قدیمی به لینک جدید

افزونه سئوی وردپرس با Yoast Seo به شما کمک می کند لینک های شکسته سایت خود را که در موتورهای جستجو با خطا مواجه شده اند را به ادرس جدید ریدایرکت کنید, وانگهی یک بخش جهت نگریستن لینک های شکسته سایت شما در این افزونه در عقیده گرفته شده است .

عرضه نسخه پایدار اندروید پای برای گلکسی اس ۹ آغاز شد

گلکسی اس 9

مدتی قبل سامسونگ اعلام کرد که عرضه اندروید پای برای گلکسی اس ۹ را در ماه ژانویه آغاز خواهد کرد ولی حالا به‌نظر می‌رسد این کمپانی تصمیم گرفته آپدیت موردنظر را زودتر از موعد مقرر منتشر کند.

در حال حاضر نسخه با ثبات اندروید پای برای تمام گوشی‌های گلکسی اس ۹ موجود در کشور آلمان منتشر شده است. البته برخی از کاربران توییتر و ردیت هم عرضه این نسخه را در کشورهای هلند و اسلواکی تایید کرده‌اند. بعد از این به روزرسانی، نسخه نرم‌افزار گلکسی اس ۹ پلاس به G965FXXU2CRLI تغییر می‌یابد و برای گلکسی اس ۹ این نسخه G960FXXU2CRLI نام دارد. همچنین وجود این فایل‌ها در سرورهای سامسونگ تایید شده است.

حجم این به‌روزرسانی ۱۷۴۴.۲۴ مگابایت است که با توجه به همه‌جانبه بودن آن، چنین موضوعی کاملا طبیعی به حساب می‌آید. همچنین باید خاطرنشان کنیم این نسخه از اندروید از رابط کاربری تازه‌نفس One UI بهره می‌برد که قابلیت‌های زیادی را برای این سیستم‌عامل به ارمغان آورده است. در ادامه می‌توانید تمام تغییرات اعمال شده در این به‌روزرسانی را مشاهده کنید.

گلکسی اس 9

مطابق معمول، سامسونگ به‌روزرسانی نرم‌افزاری را به تدریج برای گوشی‌های پرچم‌دار خود منتشر می‌کند. در حال حاضر، هنوز خبری در مورد عرضه این نسخه در دیگر کشورها منتشر نشده اما به احتمال زیاد، خیلی زود نسخه پایدار اندروید پای در دیگر کشورها هم برای دانلود عرضه می‌شود.

منبع: Android Authority